Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش روزنامه دیلی میل، پلیس انگلیس پیش از مسابقه وستهام و برنلی در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال، منطقه نزدیک به استادیوم خانگی وستهام را به دلیل تهدید به حمله تروریستی محاصره کرد.

دیدار این ۲ تیم چهارشنبه شب  برگزار شد و با پیروزی یک برصفر برنلی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش این روزنامه، قبل از مسابقه، پلیس پیامی در مورد تهدید حمله تروریستی در ورزشگاه المپیک لندن دریافت کرد. مأموران گشت قبل از شروع بازی، وجود یک ماشین مشکوک را که در کنار یکی از در‌های استادیوم پارک شده بود، گزارش دادند.

در ابتدا کارمندان ورزشگاه از طریق بلندگو‌ها صاحب خودرو را صدا کردند تا او بلافاصله به اتومبیل خود برگردد. در این زمان، مأموران پلیس اضافی به محل آمدند و منطقه را محاصره کردند. در پایان، صاحب خودرو پیدا شد و پلیس با او گفت و گویی انجام داد. در این ماجرا پلیس هیچ کس را دستگیر نکرده است.

این اقدامات امنیتی به این دلیل صورت می‌گیرد که این روز‌ها با توجه به حضور اندک افراد در ورزشگاه ها، می‌تواند تاسیسات ورزشی را در مقابل حملات تروریستی آسیب پذیرتر کند.

بیشتر بخوانید

هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس/ پیروزی شاگردان مورینیو برابر اورتون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش وستهام حملات تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد