Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضوهیئت رئیسه مجلس خواستار مقابله هوشمندانه و یکپارچه دستگاههای حاکمیتی کشور در برابر جنگ ترکیبی دشمنان شد. - اخبار سیاسی -

علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان ضد انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا با اعمال فشار همه جانبه در عرصه های فرهنگی و اقتصادی جنگ وسیع و پردامنه ای را علیه انقلاب اسلامی براه انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس:دولت برنامه اقتصادی جامع ندارد/مردم برای اجاره نشینی هم دچار مشکل شده اندتعیین اعضای هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلسبررسی علل گرانی ارز در کمیسیون برنامه مجلس با حضور "همتی"

وی با تاکید بر لزوم تجمیع فعالیتهای پدافندی وآفندی در قرارگاه مشترک برای مقابله با این تهدیدات خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی به قرارگاه فرهنگی و اقتصادی کشور برای دفع توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده است‌.

کریمی فیروزجایی افزود: زیبنده نظام اسلامی نیست که در 41سالگی عمر بابرکت آن برخی از مسئولان و دستگاههای حاکمیتی برنامه و مشی مغایر با اهداف انقلاب را پی جویی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس یازدهم گفت: راهبرد محوری همه قوای کشور در عرصه پیشرفت و عدالت باید مبتنی بر آرمانهای امام و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعنوان عمود خیمه نظام باشد.

وی با اشاره به مشکلات کنونی کشور یادآور شد: بخش عمده نابسامانی های اقتصادی و فرهنگی در کشور ناشی از عدم کاربست آموزه های انقلابی و منویات رهبری است.

کریمی فیروزجایی افزود: در همه ادوار گذشته هر جا موفقیتی در دست یابی به آرمانهای انقلاب حاصل شد، ثمره اجرای دقیق الگوهای حکمرانی منبعث از اندیشه های تابناک ولایت فقیه است.

وی تببین اصولی ، منطقی و واقع گرایانه سیاستهای راهبردی نظام را از مسئولیتهای قانونی رهبرانقلاب دانست و افزود: اجرای دقیق و هدفمند این سیاستها وظیفه اساسی قوای سه گانه و دستگاههای مختلف کشور است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از مغلطه و فرافکنی برخی از تریبون داران و سیاسیون در واکاوی مشکلات کشور عنوان کرد: هجمه به انقلاب بخاطر مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور ناشی از ضعف های ایدئولوژیک و عقده گشایی سیاسی است که مسببان وضعیت فعلی عامدانه آن را ترویج می کنند.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر متولیان امور  به نسخه های شفابخش رهبری و سیاستهای ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی و تقویت فرهنگ بومی و اسلامی عمل می کردند، امروز کشور با چالش های عمده مواجه نبود.

کریمی فیروزجایی از شناسایی گلوگاه‌هاو راهکارهای رفع  تنگناهای مالی و اقتصادی در مجلس یازدهم خبرداد و افزود: هم اکنون طرح های کارگشای اقتصادی برای کاهش تنگناهای این حوزه در کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حال بررسی کارشناسی است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان به سرکردگی آمریکا برای پیشبرد جنگ ترکیبی علیه منافع کشور مان گفت: دشمن با گشودن چند جبهه  همزمان در بخشهای اقتصادی و فرهنگی منافع پایدار انقلاب اسلامی را هدف گرفته است.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: حفظ هوشیاری و هوشمندی در مواجهه با تهدیدات فزاینده دشمنان ضرورت اساسی دارد. در شرایط کنونی انسجام درونی جبهه انقلاب و دفاع هوشمندانه از دستاوردهای شگرف نظام اسلامی راهبرد اثربخش در مقابله با دسائس دشمنان است.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس شورای اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ایران مجلس کریمی فیروزجایی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

رئیس مجلس گفت: جوانان و نوجوانان دلباخته به انقلاب اسلامی اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند تا اساتید خودخوانده و درس‌نخوانده به اسم اسلام و انقلاب راهزن فکر و عمل آنها نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز_سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت_مجلس ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم اظهار کرد: شهید مطهری پاره تن و حاصل عمر امام راحل و صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود. ایشان عمر شریف خود را صرف مبارزه سرسختانه با انحرافات کرد و به همین جهت همواره مورد بغض و نفرت متحجران و غرب زدگان بود.

وی گفت: جوانان و نوجوانان دلباخته به انقلاب اسلامی اندیشه بلند مطهری را که جوهر اندیشه امام (ره) است چراغ راه خود قرار دهند تا اساتید خودخوانده و درس نخوانده به اسم اسلام و انقلاب راهزن فکر و عمل آنان نشوند. مطهری زنده است چرا که اندیشه مطهری همچنان راهگشا و درس آموز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین روز معلم را به همه فرهنگیان عزیز و پرتلاش سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم. مجلس یازدهم مفتخر به تصویب قانون رتبه بندی معلمان و پیگیری مستمر تا اجرای کامل آن است. همچنین در برنامه هفتم پیشرفت کشور نیز احکام بسیار مهمی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس و افزایش رضایت شغلی معلمان و اصلاح نظام تربیت معلم و ارزیابی عملکرد به تصویب رسیده است که در صورت اجرای درست می تواند تحول جدی در وضعیت تربیتی نظام آموزش و پرورش ایجاد کند.

قالیباف در ادامه روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت و بیان کرد: مجلس یازدهم کارنامه درخشانی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال دارد و قوانین مهمی در این باره به تصویب رسیده است. مهمترین اقدام مجلس در این حوزه رفع انحصار از مجوزهای کسب و کار و شکستن قلم های طلایی با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود که به دوران تاریک رانت های صنفی پایان داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان نیز به عقب ماندن نظام قانون گذاری از نیازهای زیست بوم فناوری کشور پایان داد و به گفته معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری قانون جهش تولید دانش بنیان تاکنون منجر به ۱.۳ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی شده است. رهبر معظم انقلاب قانون جهش تولید دانش بنیان را یکی از سه قانون راهبردی تصویب شده در مجلس یازدهم دانستند.

وی تاکید کرد: تصویب قانون مالکیت فکری و قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی و همچنین معافیت های مالیاتی بر کسب و کارهای خرد و تصویب قانون مالیات بر سوداگری برای هزینه دار کردن فعالیت های اقتصادی غیرمولد و در نهایت اختصاص منابع تبصره ۱۸ بودجه برای ایجاد اشتغال به خود استان ها از دیگر عناصر ریل گذاری مجلس در موضوع تولید و اشتغال است که در صورت اجرای درست و دقیق آن به بهبود وضعیت کسب و کار در کشور و رونق تولید منجر خواهد شد.

کد خبر 749258

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو