Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:52:24 GMT

کشورهای توریستی پذیرای مسافر نیستند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۲۳۲۸

کشورهای توریستی پذیرای مسافر نیستند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت تحت عنوان تور خارج از کشور منوط به نظریه عمومی کشورهای مختلف دارد و کشورهای توریستی پذیرای مسافرین نیستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار داشت: ایجاد تعهد برای مسافران قبل از فراهم شدن شرایط لازم برای پروازهای خارجی برخورد قانونی در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر کشور ترکیه پذیرای اتباع خود، مسافرینی که تبعیت آن کشور و کسانی است که دارای ویزای کاری هستند خواهد بود و تبلیغات انجام تور و اعزام توریست به این کشور صجت ندارد و مسافران باید از صحت و سقم بلیتی که دریافت می‌کنند مطلع باشند.

جعفرزاده تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی نیز موظفند نسبت به نحوه فروش بلیت‌های خود نظارت دقیق داشته باشند و پس از دریافت مجوز پرواز به کشورهای خارجی نسبت به فروش بلیت‌های خود اقدام کنند همچنین صراحتاً شرایط مسافرانی مورد پذیرش کشور مقصد را اطلاع رسانی کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در صورت مشاهده هرگونه فروش بلیتی که توسط مراکز فروش یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی و چه مراکز فروش بلیت الکترونیکی که صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده را به سازمان هواپیمایی کشوری جهت برخورد با آنها معرفی کنند.

وی افزود: شرایط انجام پروازهای خارجی منوط به وضعیت شیوع بیماری آن کشورها و نوع پذیرش مسافران و شرایط اعلامی آنها خواهد داشت.

جعفرزاده ادامه داد: لذا انتظار می‌رود مسافران به تبلیغات مراکز فروش غیر معتبر اعتنا نکنند و قبل از سفر از وضعیت پروازهای آن مسیرها مطلع شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سفر توریست سازمان هواپیمایی کرونا سازمان هواپیمایی کشوری فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران

درحالی که اکران فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز می شود، در فاصله دو تا شروع اکران، بیش از  یک میلیارد تومان بلیت برای فیلم پیش فروش شده است.

با توجه به استقبال مخاطبان، پیش بینی می شود «مست عشق» با شروع اکرانش رکورد فروش افتتاحیه را از آن خودش کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

خرید بلیت هم اکنون از ایران تیک

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی