Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:33:43 GMT

عالیشاه همچنان دور از ترکیب

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۲۳۸۹

هافبک مازنی پرسپولیس همچنان قادر به همراهی این تیم نیست.

طرفداری - امید عالیشاه که با شش فصل حضور در پرسپولیس یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می شود، همچنان دوران پرفراز و نشیبی را در جمع سرخ ها پشت سر می گذارد. او که در نیم فصل اول به هیچ وجه در اندیشه های فنی کالدرون جایی نداشت و حتی چند بار نیز با او دچار اصطکاک شد، در نهایت در لیست مازاد مرد پرتغالی جای گرفت و قرار بود نیم فصل از پرسپولیس جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تصمیم سازان باشگاه پرسپولیس در آن مقطع، اتفاقات را به سمت و سویی بردند تا به جای عالیشاه، کالدرون از پرسپولیس برود و حتی در آن روزها به بازیکن محبوب خود تاکید کردند که دنبال تیم نباشد!

عالیشاه که ارتباط بسیار نزدیکی با محمدحسن انصاری فرد و مدیران مجموعه اش از زمان حضور در راه آهن داشت، با تدابیر در نظر گرفته شده توسط مدیرعامل سرخپوشان و منع مذاکره او با تیم‌های خواهانش، در نهایت او با تغییرات صورت گرفته یعنی جدایی کالدرون و حضور گل محمدی، بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت.

پس از آمدن یحیی اما در چند بازی ابتدایی باز هم شرایط چندان تغییری نکرد و گل محمدی چندان به عالیشاه میدان نداد تا تعطیلی لیگ به واسطه شیوع ویروس کرونا این فرصت را به عالیشاه بدهد تا او در تمرینات و بازی های دوستانه خودی نشان دهد. عالیشاه در بازیهای تدارکاتی گویا عملکرد خوبی را از خود نشان داد و با آغاز مسابقات به عنوان کاپیتان در ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان به میدان رفت اما مصدومیت یک بار دیگر او را از ترکیب دور کرد. به گونه ای که او نه توانست مقابل شاهین به میدان برود و نه می تواند در تبریز مقابل ماشین سازی بازی کند.

گفتنی است که عالیشاه در بازی آخر خود در تبریز و مقابل ماشین سازی یک پاس گل داد. پاس گلی که البته حواشی زیادی را نیز به همراه داشت و از این منظر می توانست جدال او با بازیکنان ماشین سازی صحنه‌های جالبی را شکل دهد که البته مصدومیت مانع از این شد. طبق آخرین پیگیری های انجام شده و براساس اعلام نظر کادر پزشکی، این بازیکن احتمالا قادر به حضور در ترکیب پرسپولیس در صورت صلاحدید کادرفنی برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل فولاد خوزستان خواهد بود.

به هر روی آن طور که از شواهد و قرائن پیداست، برخلاف پیش بینی های صورت گرفته، عالیشاه بعد از جدایی کالدرون و با حضور یحیی گل محمدی نیز نتوانست به روزهای اوج خود برگردد و باید منتظر بود و دید در پایان فصل یحیی گل محمدی در مورد ماندن یا جدایی او چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد