Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی  سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از محل اجرای این طرح و اسکله تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی اظهار داشت: بندر چابهار در سالهای اخیر پیشرفت های خوبی کرده و امیدواریم به یکی از مکان های مهم ورود کالاهای اساسی در آِینده تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مدرس خیابانی افزود: تجهیزات و امکانات و سرمایه گذاری انجام شده از سوی دولت در بندر چابهار قابل تقدیر است و باید از این ظرفیت ها برای توسعه و اشتغال به نحو احسن استفاده کرد.

او  بیان کرد: ساخت مخازن ۱۰۰ هزار تنی روغن خوراکی در بندرچابهار می تواند زمینه ورود و ذخیره سازی کالای اساسی روغن را در این بندر اضافه کند.

او با بیان اینکه حمل سریع کالاهای اساسی از بندر چابهار از اولویت های دولت است برای همین منظور رییس جمهوری بر توسعه بندر چابهار نظارت می‌کنند، خاطرنشان کرد: توسعه بندر چابهار می تواند کمک بزرگی برای کشور باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان در این مراسم گفت: ساخت مخازن ذخیره سازی روغن به ورود کالای اساسی بیشتر کمک می کند و پس از بهره برداری می توان کشتی حامل روغن در بندر شهید بهشتی پهلوگیری کند.

بهروز آقایی از حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از محل اسکله تخلیه حمل و بارگیری اقلام و کالاهای اساسی در بندر چابهار قدردانی کرد و افزود: مسوولان می توانند از نزدیک مسائل و مشکلات را بهتر پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه از اسفند پارسال تا پایان خرداد امسال ۱۴ کشتی حامل ۴۵۰ هزار تن کالای اساسی و فله و خدمات بازرگانی دولتی در بندرچابهار پهلوگیری کرده که پس از عملیات تخلیه و بارگیری محموله های آنها به استان‌های شرقی کشور ارسال شده است، این امر نشان دهنده اهمیت استراتژیک بندر چابهار در ورود کالاهای اساسی و تامین نیازهای کشور از این بندر اقیانوسی است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر شهید بهشتی چابهار توسعه سواحل مکران استانداری سیستان و بلوچستان کالاهای اساسی بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان

معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان و هیأت همراه که به منظور بررسی همکاری های لجستیکی جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت به تهران سفر کرده است از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

در این سفر هیات تاجیک ضمن بازدید و آشنایی با امکانات و زیر ساخت های بندر چابهار، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و مسئولان منطقه آزاد و حمل و نقل جاده‌ای دیدار و در خصوص مراودات تجاری و توسعه ترانزیت کشور جمهوری تاجیکستان از طریق بندر شهید بهشتی مذاکره کردند.

در این نشست مشترک، عسکری نسب مدیرکل بنادرو دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های بالای چابهار که می تواند پل ارتباطی کشور تاجیکستان برای دسترسی به اقیانوس هند باشد بر آمادگی این بندر برای تسهیل تجارت فعالین اقتصادی کشور تاجیکستان در این بندر و همچنین واگذاری محوطه های پسکرانه جهت سرمایه‌گذاری آن کشور تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو