Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:59:56 GMT

مرور فیلم‌های مهدی هاشمی در شبکه «نمایش»

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۲۶۴۲

مرور فیلم‌های مهدی هاشمی در شبکه «نمایش»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه، شبکه نمایش در ژانر منتخب هفتگی خود به ژانر «جنایی» می‌پردازد و در بخش صحنه گران به مرور آثار مهدی هاشمی خواهد پرداخت.

این شبکه از شنبه ۲۱ تیرماه تا جمعه ۲۷ تیر ساعت ۱۳ فیلم‌های «شاهد عینی»، «کاغذهای رنگی»، «برگ و باد»، «پاشنه بلند ۲»، «دوچرخه باز»، «باجناق ها» و «ماه عسل» را روی آنتن می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌های ویژه تابستان:

فیلم‌های ویژه تابستان شبکه نمایش به ترتیب «تعطیلات در اردوگاه تابستانی»، «مکاتبه»، «کیم مامور مخفی»، «شامیتاب»، «به خاطر خواهرم»، «هدیه ای برای آقای تومی» و «هتل بزرگ بوداپست» از شنبه تا جمعه ساعت ۱۵ پخش می‌شوند.

ژانر منتخب این هفته:

فیلم بازهای شبکه نمایش می‌توانند این هفته ژانر جنایی را از شنبه تا جمعه به ترتیب با تماشای فیلم‌های «مخمصه»، «شمال از شمال غربی»، «سایه به سایه»، «سیکاریو»، «فارگو»، «هفت» و «جدامانده» از این شبکه دنبال کنند.

مرور آثار:

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس تلویزوین و تئاتر، یک هفته مهمان شبکه نمایش می‌شود.

وی نخستین بازی سینمایی‌اش را در فیلم «زنده باد …» ساختۀ خسرو سینایی تجربه کرد. اما بازی وی در مجموعه تلویزیونی «سلطان و شبان» بود که نامش را سر زبان‌ها انداخت و او را به شهرت رساند. بازی وی در فیلم «دو فیلم با یک بلیت»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را برای وی به ارمغان آورد.

علاقمندان به بازی این بازیگر می‌توانند از شنبه تاجمعه ساعت ۲۱ به ترتیب فیلم‌های «بگذار زندگی کنم»، «غریبه»، «دوفیلم با یک بلیت»، «آلزایمر»، «ضد گلوله»، «رژیم طلایی» و «سیانور» را مشاهده کنند.

فیلم‌های جدید نمایش:

در باکس ساعت ۲۳ این شبکه به ترتیب فیلم‌های «ماجراجویان چینی»، «زندگی پی»، «زندگی آدلاین»، «دکل»، «پنجره مخفی»، «آب‌های جهنمی» و «برای گریس» از شنبه تا جمعه پخش خواهد شد.

فیلم «آب‌های جهنمی « (Dark Waters) به کارگردانی تادهاینس محصول ۲۰۱۹، پنجشنبه ۲۶ تیرماه در ساعت ۲۳ برای نخستین‌بار از این شبکه پخش می‌شود.

کلاسیک:

در باکس کلاسیک هفته پیش رو فیلم‌های «کلانتر و گمشده فضایی»، «گربه ۹ دم»، «مرد هزار چهره»، «تله مرگ»، «اجبار»، «راز سوم» و «نوادا اسمیت» از شنبه تا جمعه در ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

کد خبر 4970329 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی شبکه نمایش سیما مهدی هاشمی بازیگر تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شبکه پنج سیما سیروس گرجستانی سازمان صداوسیما سازمان سینمایی سینمای مستند درگذشت چهره ها شنبه تا جمعه شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • «هفت» نیامده رفت!
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید