Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس، اضافه کرد: بخشی از مشکلات معیشتی و تورم کشور به عوامل داخلی بازمی‌گردد که دراین‌بین بی‌تدبیری‌ها و وجود دست‌های ناپاک نقش بسزایی دارد.

وی افزود: از مسئولان و مردم می‌خواهیم دست‌های ناپاک را معرفی کنند و از دستگاه قضایی هم انتظار می‌رود دست این افراد را از عرصه مدیریتی کشور قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: با جهش تولید و افزایش حجم صادرات مشکل اشتغال و بیکاری در کشور حل می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: بیکاری یکی از ۵ آسیب اصلی و عمده در کشور ما است و این معضل عامل اصلی فساد، اعتیاد و کاهش نرخ ازدواج می‌باشد.

وی اظهار داشت: تحقق جهش تولید برکات بسیار زیادی دارد که می‌تواند مشکلات اصلی کشور را سامان ببخشد.

وی همچنین با اشاره به هتک حرمت آیت‌الله سیستانی از مراجع تقلید جهان اسلام توسط یکی از رسانه‌های سعودی اظهار داشت: این بی‌احترامی بعد آن صورت گرفت که این مرجع بزرگ جهان اسلام با هدایت‌های خود طرح‌های آمریکایی و سعودی را در منطقه بی‌اثر کرد.

سعیدی ادامه داد: جسارت به هرکدام از مراجع تقلید، توهین و جسارت به تمام شیعیان در سراسر جهان است.

روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» روز جمعه هفته گذشته کاریکاتوری اهانت‌آمیز از آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع عالی دینی عراق منتشر کرد.

وی در ادامه گفت: شورای نگهبان چشم بینای نظام و سد محکمی در برابر انحراف‌ها و تلاش عده‌ای برای نفوذ به بدنه نظام اسلامی در ۴ دهه گذشته بوده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان داشت: شورای نگهبان با حساسیت‌هایی که به خرج داده همیشه خاری در چشم مستکبران و منحرفان بوده است.

سعیدی در پایان بیان داشت: خاک‌ریز نخست برای مقابله با هجمه‌های دشمنان در مساله فرهنگ عفاف و حجاب، اهمیت دادن به بنیان خانواده است.

برچسب‌ها قم شورای نگهبان امام جمعه قم سید محمد سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم شورای نگهبان امام جمعه قم سید محمد سعیدی قم شورای نگهبان امام جمعه قم سید محمد سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت، معدن تجارت برخوار گفت: این شهرستان بیش از ۳ هزار واحد صنفی و صنعتی دارد که بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی ازجمله آجر و سنگ، تریکو و صنایع پلیمری رادر استان تامین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردانشاه افزود: در راستای افزایش اشتغال در شهرستان هدف گذاری شده تا موانع تولید برطرف و رشد تولید در برخوار محقق شود.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان