Web Analytics Made Easy - Statcounter

رباب موحد مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان اظهار کرد: این افتتاح ها 21 لغایت 27 تیرماه و همزمان با هفته بهزیستی با شعارشفافیت ،تحول خدمت ،ارتقاسلامت اجتماعی در خانواده در شهرهای زنجان ،طارم ،خدابنده برگزار خواهد شد. وی یادآور شد:سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای تخصصی، حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رباب موحد مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از افتتاح و کنگ زنی نزدیک به چهل طرح و برنامه همزمان با هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی خبرداد و گفت : این افتتاح ها 21 لغایت 27 تیرماه و همزمان با هفته بهزیستی با شعارشفافیت ،تحول خدمت ،ارتقاسلامت اجتماعی در خانواده در شهرهای زنجان ،طارم ،خدابنده برگزار خواهد شد .به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد  گفت :  سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای تخصصی، حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید .

وی افزود :در هفته بهزیستی 15 واحد مسکونی مددجویی، 13 طرح خود اشتغالی  ،  ساختمان اداری طارم ، مراکز مثبت زندگی  ،  مرکز  غیرانتفاعی cbr ، مرکز مشاوره خانواده  و دیگر طرحها در سطح استان افتتاح می گردد .
وی با اشاره به کلنگ زنی  مرکز نگهداری معلولین کم توان ذهنی بالای 14 سال تصریح نمود : در حال حاضر 14 مرکز روزانه و 10 مرکز شبانه روزی  در حوزه توانبخشی  که 6 مرکز جهت نگهداری شبانه روزی معلولین کم توان ذهنی تاسیس گردیده است .

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان از کلنگ زنی اولین مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست وبدسرپرست خیرساز در زنجان خبرداد و خاطرنشان کرد : به همت بلند خیران اولین مرکز غیردولتی  نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست  به همت یک خیر در زنجان به منظور  کلنگ زنی خواهد شد .

موحد یادآور شد: طبق افکار سنجی صورت گرفته از طریق مرکز ایسپا اعتماد مردم به بهزیستی افزایش یافته که این اعتماد را می توان در افزایش چشمگیر کمک های مردمی به بهزیستی  و حضور خیرین در بهزیستی شاهد بود .
وی فضاسازی شهری ،پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی از شبکه اشراق و اطلاع رسانی وسیع خدمات بهزیستی را از دیگر برنامه های این ایام معرفی نمود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته بهزیستی استان زنجان چهل طرح و برنامه همزمان با هفته بهزیستی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج گفت: سگ‌های بلاصاحب به دغدغه مدیریت شهری اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، جواد چپردار با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و امکانات موجود، مدیریت سگ‌های بلاصاحب کرج را بسیار دشوار کرده است، اظهار کرد: معضل سگ‌های بلاصاحب و سرگردان تنها مختص کرج نیست و امروز به دغدغه مدیریت شهری در اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو مرکز نگهداری از این حیوانات در کرج و یک مرکز در فردیس فعال است که ظرفیت آنها قطعا پاسخگوی جمعیت سگ‌های بلاصاحب موجود نیست.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم با توجه به محدودیت‌های موجود، امکان ساماندهی کامل این سگ‌ها وجود ندارد و باید به سمت کاهش جمعیت آنها پیش برویم که سرعت دهی در عقیم سازی یکی از راهکارهای اثربخش است.

چپردار گفت: هم برای معضل سگ‌های بلاصاحب هم برای سگ گردانی در سطح شهر باید فکری اساسی کرد تا شاهد اتفاقات ناگوار و نارضایتی شهروندان نباشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت درختانی که باید در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهر جابه جا شوند، گفت: محور برنامه ریزی‌ها بر جابه جایی درختان است و به هیچ وجه تصمیمی برای قطع حتی یک اصله وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند