Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@05:51:37 GMT

کرونایی‌های فولاد تایید شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۳۰۷۳

کرونایی‌های فولاد تایید شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته و برای دیدار مقابل نساجی مازندران به قائمشهر نرفت و دیدار این تیم مقابل شاگردان محمود فکری برگزار نشد. طبق اعلام سعید آذری 25 درصد از اعضای باشگاه فولاد خوزستان به کرونا مبتلا شده بودند و به همین دلیل شاگردان نکونام در زمین حاضر نشدند. حالا در فاصله یک روز تا بازی این هفته فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان کرونایی های باشگاه اهوازی تایید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بعد از راستی آزمایی کمیته پزشکی سازمان لیگ مشخص شد که کرونایی های فولاد بالای 25 درصد بودند و به همین خاطر بازی این تیم و نفت مسجد سلیمان لغو شده.

بیشتر بخوانید: سردرگمی عجیب حریفان استقلال و فولاد

257 251

کد خبر 1408655

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه فولاد خوزستان جواد نکونام لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها