Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که نام محصول پروژه K132 به زودی تصویب و اعلام می‌شود، گفت: طرح فروش مشارکت در تولید این خودرو برای تحویل در سال آینده، منافاتی با برنامه تولید امسال ندارد.

اخبار شرکتها؛ ایکوپرس- فرشاد مقیمی با اشاره به گمانه زنی‌های موجود درباره زمان تولید محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: طبق مصوبه کمیته خودرو سه نوع فروش شامل فروش فوق العاده با قیمت قطعی محصول و موعد تحویل تا سه ماه از زمان ثبت نام،‌ پیش فروش یک ساله با موعد تحویل 4 تا 12 ماه و مشارکت در تولید برای فروش محصولات خودروسازان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: فروش مشارکت در تولید، با دو موعد تحویل 13 تا 24 ماه و 25 تا 36 ماه تعریف شده است که برنامه اخیر فروش ایران خودرو در قالب نوع اول اعلام شده است.

مقیمی، طراحی و تولید محصول جدید در شرایط تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی را اقدامی جهادگونه در مجموعه زنجیره تامین و گروه صنعتی ایران خودرو خواند و گفت: مهندسان این خودروساز تجربیات و اندوخته‌های چند ساله خود را در محصول جدید به کار گرفته‌اند تا بتوانیم در زمان مقرر و برنامه اعلام شده، محصول را وارد بازار کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: تولید این محصول هم زمان با سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی کلید خواهد خورد که برای عرضه به بازار آن نیز برنامه‌های فروش متناسبی درنظر گرفته خواهد شد. 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد:‌ تمامی خودروسازان معتبر، نمونه‌های محصول جدید را برای دریافت بازخورد از جامعه و متخصصان به نمایش می‌گذارند تا طبق نظرات کارشناسان و سلیقه مشتریان در صورت لزوم در محصول تغییر ایجاد کنند. این اقدام امری مرسوم در صنعت خودروسازی به شمار می‌رود.  

وی با بیان این که موتور محصول از موتورهای توسعه یافته و به روز ایران خودرو است، تصریح کرد: خط تولید موتور EC5 نیز تجهیز شده و آماده تولید است. قطعات تمامی بخش ها طراحی و قالب سازی شده و درحال ساخت است.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد:‌ زمان اجرای پروژه را با همتی که در مجموعه کارکنان ایران خودرو زنجیره تامین وجود دارد، کوتاه کرده‌ایم تا بتوانیم با ارایه محصول جدید در شرایط تحریمی، توانمندی‌های صنعتگران کشور را به رخ جهانیان بکشانیم.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو مشارکت زنجیره تامین تولید فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با اشاره به اینکه امسال ۸۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته گفت: ۶۹ هزار هکتار از اراضی استان دیم و بقیه آبی است، ضمن اینکه سطح زیر کشت جو نیز ۲۸ هزار هکتار است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمهیدات لازم جهت خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با اختصاص ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی در استان در نظر گرفته و تجهیز شده است، همچنین خرید تضمینی کلزا نیز طبق دستور مقام عالی وزرات به بخش خصوصی واگذار شد. معتمدی پور با بیان اینکه ۷۰ درصد نیاز گندم مصرفی از داخل استان تامین شد و در سال زراعی جاری که با نام "جهش تولید با مشارکت مردم" توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، برنامه ریزی هدفمند جهت به کارگیری امکانات مورد نیاز برای برداشت به موقع و در کمترین زمان ممکن گندم به عنوان یک محصول راهبردی و شاخص‌ترین محصول در امنیت غذایی انجام گرفته است. این مسئول با بیان اینکه با هم افزایی و تلاش مضاعف در کنار هم در برداشت گندم و انجام مسئولانه رسالت تامین امنیت غذایی گام برداریم، گفت: در سال جاری حواله سوخت کمباین‌ها منوط به ارائه کارت معاینه فنی و همچنین معرفی نامه از مراکز جهاد کشاورزی با امضای کارشناس پهنه، به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.  

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری