Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@03:20:55 GMT

بایدن، ترامپ را به چالش کشید

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۳۷۹۹

به گزارش ایسنا به نقل از وال استریت ژورنال، هدف از این دستور کار اقتصادی ۷۰۰ میلیارد دلاری بایدن تحت عنوان دستور کار «آمریکایی بخرید» تقابل با دستور کار به اصطلاح «اول آمریکا» ترامپ آن هم از طریق آنچه که او بزرگترین بسیج سرمایه گذاری‌های عمومی در حوزه‌های زیرساخت، تولید و تحقیقات از جنگ جهانی دوم تا کنون خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن به پیشنهاد یک طرح جامع برای استفاده از اختیارات تنظیمی و بودجه‌ای دولت فدرال برای تقویت تولید و همچنین شرکت‌های تکنولوژی آمریکا پرداخته است. بایدن در این طرح میزان ۴۰۰ میلیارد دلار را  برای افزایش چهار ساله خرید کالاها و خدمات آمریکایی از جانب دولت و همچنین یک طرح ۳۰۰ میلیارد دلاری برای پژوهش‌ها و توسعه جدید در حوزه تکنولوژی در آمریکا مطرح کرده است.

او در کنار سیاست‌های دیگرش پیشنهاد اجرای سخت گیرانه قوانین «آمریکایی بخرید» را داده با این هدف که شرکت‌های آمریکایی از آن سود ببرند؛ چرا که این قوانین به آسانی توسط سازمان‌های دولتی دور زده می‌شود. همچنین کمپین بایدن در اعلام این طرح به مانور روی وعده‌های او به هدف تقویت حقوق چانه زنی گروه‌های کارگری و فسخ تخفیف‌های مالیاتی برای شرکت‌های آمریکایی که شغل‌ها را به خارج می‌برند پرداخته است.

جیک سالیوان، مشاور ارشد بایدن به اسوشیتدپرس گفت: این بزرگترین عملیات بسیج سرمایه گذاری‌های عمومی در حوزه تولید، زیرساخت و پژوهش و توسعه از جنگ جهانی دوم تا کنون است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت