Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان کوثر گفت: رودخانه پرآب و دائمی قزل اوزن گنج پنهانی برای شهرستان است که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح عاملی برای اشتغال‌زایی و حل مشکل آب شرب روستاها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کوثر با تاکید بر حل مشکل آب شرب روستاها و مهار آب‌های موجود در شهرستان کوثر اظهار کرد: رودخانه پرآب و دائمی قزل اوزن گنج پنهانی برای شهرستان است که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، حدود ده هزار هکتار از اراضی آن قابلیت استفاده باغ‌داری و کشاورزی با اشتغال‌زایی بالا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در سطح بازار و در نظر گرفتن معیشت مردم با توجه به گرانی‌های اخیر، خواستار واگذاری زمین‌های مناسب برای ساخت مسکن برای جوانان در شرف ازدواج در شهر گیوی برای تسهیل این امر شد.

امام جمعه شهرستان کوثر با گرامیداشت روز عفاف و حجاب بر لزوم هوشیاری در قبال دشمنان تاکید کرد و گفت: وظیفه و اولویت اول مادران کشور تربیت فرزندی شایسته است.

بیگی سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان را گرامی داشت و گفت: شورای نگهبان مطمئن‌ترین سازمان در کشور است که از ورود و نفوذ عوامل معاند داخلی و خارجی به بدنه نظام جلوگیری می‌کند که به همین خاطر حساسیت ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/3463/134

منبع: فارس

کلیدواژه: گرانی و تورم شهرستان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند