Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت از وزیر حمل و نقل لبنان برای سفر به تهران دعوت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، «میشال نجار» وزیر اشتغال و حمل و نقل لبنان با «محمد جلال فیروزنیا»  سفیر کشورمان در بیروت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که رئیس دفتر و نیز مشاور نجار نیز حضور داشتند دو طرف درباره اوضاع و تحولات جاری و نیز مناسبات دوجانبه و راههای فعال کردن آن از جمله در تمامی عرصه های اقتصادی و حمل و نقل بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد جلال فیروزنیا سفیر ایران در بیروت نیز در این دیدار ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت دولت جدید به نخست وزیر حسان دیاب در انجام ماموریت محوله، آمادگی کشورمان را برای حمایت از لبنان در تمامی زمینه‌ها اعلام کرد.

وی همچنین در این دیدار از وزیر حمل و نقل لبنان برای سفر به تهران دعوت کرد.

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جمهوری اسلامی ایران لبنان بیشتر بخوانید... پامپئو: به اعمال فشار علیه حزب‌الله لبنان ادامه می‌دهیم/ درباره حادثه نطنز اظهارنظر نمی‌کنم لبنان| باسیل: اولویت اول ما دفع فتنه است/ هشدار درباره توطئه‌ها علیه حزب‌الله

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران لبنان اخبار ایران بین الملل لبنان حمل و نقل لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران

به گزارش ورزش سه، باشگاه مس سونگون که خود را برای دیدار یک هشتم نهایی مقابل هوادار آماده میکند، طی بیانیه‌ای از هواداران تراکتور خواست که در اکباتان از آنها حمایت کنند.

این در حالی است که بازیهای برگزار شده در استادیوم دستگردی عموما بدون تماشاگر است و در مورد این بازی نیز هنوز تصمیم گیری نشده اما به هر حال مس سونگون در این زمینه پیش دستی کرده است.

در پیام دعوت آنها آمده است:

حضور در یک هشتم حذفی، یعنی حضور در جمع شانزده تیم برتر فوتبال ایران. مس سونگون  و تراکتور در این جمع هستند با این فرق که دور یکی خلوت و دور یکی خیلی شلوغ!

روز جمعه هفتم  اردبیهشت  تکلیف هشت تیم برتر مشخص خواهد شد و بی شک قدرت روی سکوهاست. جایی که فوتبال آذربایجان ابرقدرت آسیاست. اولا و لطفا در تبریز حامی و مشوق تراکتور باشید، تراکتور چشم و چراغ آذربایجان است.

و اما مخاطب ما  هواداران فوتبال آذربایجان اکباتان، تهران، کرج، اسلامشهر و شهریار و … است؛ اگر به تبریز نرفتید، ما را فراموش نکنید… مس سونگون هم نماینده آذربایجان است و به یک درصد ورزشگاه یادگار امام در اکباتان نیازمند است.

وعده دیدار ما روز جمعه  ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه دستگردی (اکباتان)

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران