Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخ پوشان تهرانی امیدوارند با ادامه افت تیم فوتبال ماشین سازی یک پیروزی با ارزش خارج از خانه کسب کنند

طرفداری - تیم فوتبال ماشین سازی، حریف امشب تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد بسیار ضعیفی در نیم فصل دوم داشته و در ۷ هفته اخیر موفق نشده هیچ تیمی را شکست دهد.آخرین برد سبزپوشان تبریزی به هفته شانزدهم و بازی مقابل استقلال بر می گردد که با نتیجه یک بر صفر بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع آنها ۵ باخت و ۲ تساوی طی این مدت داشته و هفت گل را در ۸ هفته ای که سپری شده است دریافت کرده اند.در جدول دور برگشت ماشین سازی با ۵ امتیاز در رتبه اخر قرار دارد و بدون شک اگر امتیازات نیم فصل نخست نبود این تیم هم اکنون یکی از گزینه های سقوط بود.

جالب اینجاست که در مصاف های مستقیم نیز ماشین سازان مقابل پرسپولیس توفیقی نداشته اند. در پنج دوئل برگزار شده میان ماشین سازی و پرسپولیس، سهم تبریزی‌ها هیچ بردی نبوده و آن‌ها تنها دو بار موفق به متوقف کردن رقیب خود شده‌اند؛ سه دیدار هم که با پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسیده است.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت آغاز شده است. فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تامین سلامت مردم، از مهم‌ترین اهداف این هفته به شمار می‌رود. 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی