Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی در جمع جانبازان مجتمع توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای خدمت بیشتر و بهتر به ایثارگران به ویژه جانبازان مطالبه‌گر باشند، افزود: مسئولان باید پیش از آنکه ایثارگران نیازها و مطالبات به حق خود را مطرح کنند، حقوق این عزیزان را استیفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: وقتی تمام توان خود را برای خدمت به خلق خدا به ویژه ایثارگران که بهترین بندگان خداوند هستند، بگذاریم، در دنیا و آخرت در پیشگاه وجدان و خالق خود سربلند خواهیم بود.
وی خود و همه مسئولین را نیازمند دعای جانبازان دانست و بیان کرد: در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری، در کنار دعای خیر این عزیزان باید از همه ظرفیت‌ها از جمله تشکل‌های ایثارگری استفاده کنیم. در هر بخشی که قوانین لازم وجود دارد، باید با قدرت در امر خدمت رسانی حرکت کنیم و هر بخش که نیازمند قوانین و آئین نامه است باید از ظرفیت دولت و مجلس برای ارائه طرح و لایحه استفاده کنیم.
معاون رییس جمهور با تأکید بر تلاش بی وقفه در خدمت رسانی، اشاره کرد: وقتی استانداردها و ضوابط و همچنین سنگ بنا در امر خدمت رسانی به ایثارگران تعریف شود، حتی اگر امور به طور کامل در یک دوره مسئولیت یک فرد، به پایان نرسد اما بدون تردید شاهد به سرانجام رسیدن خدمات و تکمیل آنها خواهیم بود.
وی با اشاره به تصویب سه مصوبه در هیئت دولت برای استیفای حقوق ایثارگران از زمان پذیرش مسئولیت ریاست بنیاد، گفت: همچنین دو مصوبه دیگر نیز به تازگی در هیئت دولت به تصویب رسیده‌اند که تسهیلات بهتر و بیشتری را برای جامعه هدف ارائه خواهد داد.
گفتنی است، در روزهای اخیر افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال ۱۳۹۹، آیین‌نامه اجرایی مربوط به پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان غیر حالت اشتغال معسر فاقد درآمد و آیین‌نامه اجرایی در خصوص بازنشستگی پیش از موعد همسران و فرزندان شاغل شهدا در هیئت دولت به تصویب رسیده است.

سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  در جمع جانبازان مجتمع توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) حاضر و ضمن دیدار، عیادت و تجلیل از جانبازان، مسائل و مشکلات این عزیزان را مورد بررسی قرار داد.
 

برچسب‌ها جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کاهش دهیم نیازمند ۲۹۰ همت هستیم در حالی که تا کنون توانسته ایم تنها ۹۰ همت را در طول سال تأمین کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود پاکدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز که در سالن اجتماعات بنیاد شهید البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بودجه سال گذشته بنباد شهید و امور ایثارگران هزار میلیارد تومان بوده که  امسال با تلاش فراوان به حدود 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 649 هزار نفر جانباز سالمند هستند که نیازمند رسیدگی و مراقبت های خاص بوده و این بنیاد وظیفه پیگیری سلامت این عزیزان را بر عهده دارد. همچنین 61 هزار نفر نیز به عنوان همسران شهدا هستند که وارد کهنسالی می شوند، چرا که میانگین سنی 60 سال دارند و‌ باید نیازهای آنها را برطرف کرد.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تغییر و اصلاح برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران اشاره کرده و اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به ایثارگری می بایست تغییر و اصلاح شود که نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستیم تا بتوان بیشتر و مؤثرتر به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی کرد. به عنوان مثال تغییراتی باید در بند چ قانون ششم توسعه که در برنامه توسعه هفتم نیز به آن اشاره شده، ایجاد کرد تا از این طریق بتوان خدمات بهتری را به جانبازان و خانواده شهدا در عرصه استخدام ها داشت.

پاکدل در پایان به استفاده بنیاد شهید از نیروهای داخل بنیاد و بومی اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست این سازمان بر این است  که از همکارانی که تجربه و از خود بنیاد است و دارای تجربه بوده استفاده شود و خدا را شکر که امروز فردی که در این مسند قرار می گیرد از بدنه بنیاد شهید و آشنا به موضوعات و مشکلات خانواده شهدا می باشد. 

لازم به توضیح است در این آیین از زحمات سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان البرز تقدیر و حکم سرپرستی امیرحسین دانشی‌کهن را اعطا کردند.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران