Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@01:21:30 GMT

علت خودکشی شهردارسئول چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۲۷۴

علت خودکشی شهردارسئول چه بود؟

مقامات شهر سئول روز جمعه اعلام کردند برای شهردار مراسم تشییع جنازه برگزار می‌کنند که جسدش نیمه شب گذشته در نزدیکی دفترش پیدا شد.

 بنابر گفته مقامات سئول این مراسم به مدت پنج روز ادامه خواهد یافت این در حالی که مراسم تشیع جنازه در کره جنوبی به صورت سنتی سه روز است.

پلیس سئول روز گذشته اعلام کرد که جسد «پارک وون سون» شهردار 64 ساله این شهر در شمال سئول پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش دختر شهردار سئول به پلیس اطلاع داده بود که پدرش پس از خروج از خانه تلفن همراه خود را خاموش کرده و در خانه یادداشتی شبیه وصیت‌نامه برای اعضای خانواده خود به‌جای گذاشته است.

  پلیس کره جنوبی گفته است نشانه ای از جنایت پیدا نکرده است اما تحقیق خواهد کرد تا علت مرگ «پارک وون سون» به صورت دقیق مشخص شود.

به گزارش خبرگزای یونهاپ، پارک در یادداشت خود به همه گفته است که «متاسف است» و به صورت ویژه به خانواده خود اشاره کرده که باعث «رنجش آنها شده است.»

شهردار متوفی سئول ظاهرا با اتهام آزار جنسی مواجه بوده است پس از اینکه منشی سابق او روز چهارشنبه دادخواستی درباره «تماس فیزیکی» و «رفتار نامناسب» شهردار ارائه کرده بود. گمان می‌رود که وی به‌دلیل انتشار اخبار تأیید‌نشده درباره آزار جنسی تعداد بیشتری از کارکنان خود، از ترس آبروریزی دست به خودکشی زده است.

زمانی که از مقامات شهر سئول درباره این تحقیقات پرسیده شد، آنها جواب دادند که هنوز از این مسئله «آگاه نیستند.»/ تسنیم 
 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان

به گزارش خبرنگار مهر، عسکری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این برنامه شهر گچساران و سه روستا مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفته و برنامه‌های سلامت اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: آموزش پرورش نیز در راستای غربالگری روانی دانش آموزان دبیرستان، همکاری ویژه داشته و افراد آسیب‌پذیر را به کارشناسان سلامت روان شبکه بهداشت و درمان گچساران معرفی کنند.

عسکری اظهار داشت: والدین نقش مهمی در سلامت روان دانش آموزان دارند و می‌توانند فرزندان خود را برای بررسی سلامت روان به پایگا ه ها و مراکز خدمات جامع سلامت هدایت کنند.

وی افزود: خودکشی سومین علت مرگ نوجوانان بوده و برنامه‌ریزی برای به حداقل رساندن موارد خودکشی ضرورت دارد.

کد خبر 6086440

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد