Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی، استاندار البرز عصر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: شرایط امروز سخت تر از فروردین ماه است، در شرایط فعلی بیمارستان های البرز مملو از مبتلایان به بیماری کرونا است و کادر بهداشت و درمان نیز از شدت گرفتن مراجعان و ارائه خدمات، خسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با اشاره به اینکه مصوبات با توجه به شرایط متفاوت باشد، افزود: با توجه به اینکه البرز در شرایط اضطرار قرار گرفته است نیازمند بیمارستان صحرایی هستیم که سپاه استان البرز در این زمینه اعلام آمادگی کرده است و ظرف یک هفته آماده خواهد شد.

شهبازی یادآور شد: هلال احمر، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، نیروهای آماده و آموزش دیده خود را برای کمک به کادر بهداشت و درمان معرفی کنند، باید از ظرفیت خیرین و بویژه اردوگاه سلامت در منطقه برغان بهره برداری کنیم.

وی تصریح کرد: از طرفی کنترل بازار و قیمت‌ها در سطح استان البرز در دستورکار قرار دارد و افرادی که در انجام وظیفه اهمال می‌کنند مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرند.

شهبازی عنوان با اشاره به اینکه استفاده از ماسک الزامی است، کرد: در خصوص ضدعفونی معابر باید از سوی شهرداران اقدامات لازم صورت گیرد، همچنین اعمال محدودیت ها به مدت یک هفته دیگر در البرز تمدید شد.

وی با بیان اینکه کاهش ساعت کار ادارات البرز نیز از ستاد ملی درخواست شده است، اظهار کرد: در انتظار تایید برای اعمال آن هستیم و در خصوصی تعطیلی پنجشنبه ها نیز همچنان پیگیر هستیم.

شهبازی با بیان اینکه ۱۳ هزار بیمار خاص در البرز در معرض خطر هستند که باید تدابیر لازم را برای آنها داشته باشیم، گفت: رعایت اصول بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم در کمپین «من ماسک میزنم» شرکت کنند، ادامه داد: انتظار داریم رسانه‌ها همچون گذشته یاری رسان باشند و جامعه را نسبت به بیماری آگاه کنند.

وی افزود: ۷ واحد برای تولید الکل در البرز راه اندازی شده و در تأمین ماسک نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته مانعی وجود ندارد.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1408701

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیمارستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد