Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا زمان برگزاری بازی‌های باقیمانده از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) زمان برگزاری بازی‌های باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را هم اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس بازی برگشت تیم‌های فوتبال یوونتوس و لیون در تورین که بازی رفت آنها یک بر صفر به سود لیون تمام شد، جمعه هفتم آگوست (17 مرداد) در تورین برگزار می‌شود. همزمان با این بازی منچسترسیتی در انگلیس میزبان رئال مادرید خواهد بود. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با پیروزی 2 بر یک من‌سیتی خاتمه یافت.

ناپولی دیگر نماینده فوتبال ایتالیا هم بازی برگشت خود مقابل بارسلونا در نوکمپ را روز هشتم آگوست (18 مرداد) در نوکمپ انجام می‌دهد. بازی رفت دو تیم یک - یک مساوی شد. در همان شب تیم فوتبال بایرن مونیخ هم در آلمان از چلسی پذیرایی می‌کند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج 3 بر صفر به سود نماینده آلمان خاتمه یافت. تمامی بازی‌های از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می‌شوند.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد/ چالش سخت در انتظار یوونتوس، رئال مادرید و منچسترسیتی

 

با مشخص شده برنده این‌ بازی‌ها، تیم‌های صعودکننده راهی لیسبون پرتغال می‌شوند تا ادامه مسابقات را به صورت متمرکز و تک حذفی انجام دهند. پیش از این تیم‌های اتلتیکومادرید، پاری‌سن‌ژرمن، آتالانتا و لایپزیگ جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا بیشتر بخوانید... میزبان‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در خانه بازی می‌کنند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند

ژیرونا حداقل در فصل جاری، خود را به عنوان تیم برتر ایالت کاتالونیا معرفی کرد.

دیدار ژیرونا و بارسلونا در هفته 34 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 تیم شگفتی ساز ژیرونا خاتمه یافت. در بازی رفت نیز دقیقا همین نتیجه به ثبت رسیده بود.

به نقل از اوپتا؛ بارسلونا تا قبل از فصل جاری و 2 بار مغلوب شدن مقابل ژیرونا با نتیجه 4-2، طی 69 سال اخیر هرگز چنین باخت های سنگینی را مقابل یک تیم از ایالت کاتالونیا تجربه نکرده بود. بارسلونا در سال 1953 در خانه خود مقابل اسپانیول با نتیجه 4-1 مغلوب شده بود. همچنین برای ششمین بار در تاریخ بارسلونا است که آنها در دو بازی مقابل رقیبی مشخص در طول یک فصل از لالیگا +4 گل دریافت می کنند:

فصل 1929/30 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید +4 گل دریافت کرد فصل 1929/30 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اسپانیول +4 گل دریافت کرد فصل 1940/41 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اتلتیکو مادرید +4 گل دریافت کرد فصل 1941/42 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل والنسیا +4 گل دریافت کرد فصل 1997/98 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سالامانکا +4 گل دریافت کرد فصل 2023/24 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل ژیرونا +4 گل دریافت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!