Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

تماس وریا با کادرفنی، بگذارید بازی کنم

وریا غفوری یکی از بازیکنان مبتلا به کرونای استقلال محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره باتجربه که چند روزی است در قرنطینه خانگی بسر می برد از نظر جسمی شرایط مناسبی دارد اما تست روز گذشته او نیز مثبت شده و به همین خاطر قادر نیست مقابل تراکتور به میدان برود.
با این حال و با توجه به کمبود بازیکن در استقلال وریا غفوری امیدوار دارد که شاید شرایط برای بازی کردنش مقابل تراکتور مهیا شود. طبق اعلام مجید نامجومطلق مربی استقلال، غفوری طی تماسی از کادرفنی آبی ها از آنها خواسته یک بار دیگر تست بدهد تا اگر این تست آخر نتیجه اش منفی شد بتواند مقابل تراکتور بازی کند.

پست اینستاگرامی سرمربی سابق شهرخودرو

پس از پیروزی برابر گل گهر سیرجان و رسیدن به رتبه سوم جدول، شوک استعفای مجتبی سرآسیایی از سمت سرمربیگری شهر خودرو باعث شد تا فوتبال‌دوستان مشهدی به یکباره سوپرایز شوند؛ چرا که سرآسیایی پس از جدایی یحیی گل محمدی از شهر خودرو، نتایج نسبتا قابل قبولی را کسب کرده بود و مشخص بود که علت استعفای‌اش مشکلات فنی نیست و او با مدیریت باشگاه اختلاف نظر دارد.

اختلاف نظری که گویا به دلیل تصمیمات جدید حمیداوی برای تغییر در چارت شهر خودرو بود که باعث شد تا سرآسیایی استعفای خود را تقدیم باشگاه کند؛ حال با گذشت دو روز و انتخاب کوزین به عنوان سرمربی موقت، مجتبی سرآسیایی در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به حمله هواداران عنابی‌پوشان مشهدی به صفحه مالک آبادانی باشگاه و توهین به وی به دلیل استعفای سرآسیایی، گفت باید از حمیداوی حمایت شود چرا که او زحمات زیادی برای فوتبال خراسان کشیده است! وی علت استعفای خود را نیز مشکلات داخلی و درون باشگاهی اعلام کرد.

الهامی: تراکتور و استقلال روز سختی را خواهند داشت

ساکت الهامی که تیمش پس از مصاف با صنعت نفت آبادان جان گرفته و با کسب 40 امتیاز به رتبه چهارم جدول رسیده، حالا باید به مصاف استقلال تهرانی برود که اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی کند و با کسب 37 امتیاز و البته یک بازی کمتر، سهمیه آسیایی را در خطر از دست رفتن می بیند.
ساکت الهامی سرمربی تراکتور در کنفرانس خبری پس از این مسابقه حرف هایش را با اشاره به ویروس کرونا و روزهای سختی که برای مردم ایران ایجاد کرده، اینطور آغاز کرد:« استقلال تیم بسیار توانمندی است و قابل احترام. هر سه امتیاز بازی برای هر دو تیم مهم است. قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر تیمی بتواند از نظر روحی و روانی قدرت خودش را نشان دهد، پیروز میدان خواهد شد.»
او در مورد اهداف تیم خودش در این مسابقه توضیح داد:« با شرایطی که تیم ما دارد، دنبال این هستیم که یک بازی با کیفیت ارائه دهیم و بعد با دست پر برگردیم. تمرینات خوبی را انجام داده ایم و به امید خدا بتوانیم مثل بازی قبلی بازی کنیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.»
صحبت های بعدی ساکت الهامی تمجید از بازیکنان استقلال بود و اضافه کرد:« استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است.»
حرف های پایانی سرمربی تراکتور به این شرح بود:« هر دوتیم در این بازی چند نفر را ندارند. من در مورد بازیکنانی که از تیم خودم حضور ندارند، حرفی نمی زنم ولی آماده بازی هستیم. برای استقلال احترام قائلیم. امیدوارم اول یک بازی تماشاگر پسند ببینیم و بعد توام با امتیاز برای ما باشد تا از این مرحله عبور کنیم.»

جلالی: سرنوشت گل گهر در دست خودمان است

بازی تیم های گل گهر و پیکان از رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فردا در حالی برگزار می شود که دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. مجیدجلالی سرمربی تیم گل گهر در نشست خبری پیش از این بازی و درباره شرایط اینروزهای تیمش گفت:" فوتبال در ذات خودش ورزشی است که فراز و نشیب زیادی دارد و در چنین شرایط زمانی این حالت بیشتر هم هست. خیلی مهم است که در زمان سختی ناامید و در روزهای خوب و موفقیت مغرور نشویم. "
او افزود:" ما سعی کردیم بعد از دو بازی گذشته تیم را از نظر روحی بازیابی کنیم. در بازی با سپاهان خیلی خوب نبودیم ولی مقابل شهرخودرو ناباورانه شکست خوردیم. تیم در این بازی خیلی خوب بود و بچه ها خوب بازی کردند اما در دقیقه آخر یک موقعیتی دادیم که باورمان نمی شد."
سرمربی گل گهر همچنین گفت:" در فوتبال اصطلاحی داری که می گوید موقعی که خوب نیستید و برنده می شوید باید نگران باشید اما وقتی خوب بازی می کنید و نتیجه نمی گیرید حق دارید نسبت به آینده امیدوار باشید. من این را به بازیکنان هم گفتم. مطمئن باشید که فردا چهره بشاش، قوی و متفاوتی از گل گهر خواهید دید و امیدوارم به لطف خدا فرداشب ، شب خوبی برای ما باشد."

رونمایی از مهاجم جدید گلزن استقلال

در حالی که برگزاری دیدار استقلال و تراکتور بخاطر آمار بالای کرونایی های آبی پوشان در هاله ای از ابهام بود، از صبح دیروز خبرهایی مبنی بر دستور سازمان لیگ به شاگردان مجیدی به گوش رسید که این تیم موظف است خود را برای دیدار با تراکتور آماده کند که ساعاتی بعد طی یک اطلاعیه رسمی، اعلام شد بازیهای این هفته لیگ برتر طبق برنامه ی قبلی برگزار خواهد شد که البته یک استثنا در این میان وجود دارد و آن دیدار فولاد و نفت مسجد سلیمان است که این دیدار لغو شده است.
پس از این خبر، دیروز اندک بازیکنان باقیمانده ی لیست استقلال که به ویروس کرونا مبتلا نشده بودند، گرد هم آمدند و در زمین مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر مجیدی به انجام تمرین مشغول شدند.
در این تمرین محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی، حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، زکریا مرادی، فرشید باقری، مسعود ریگی، امیرحسین کارگر، آرش رضاوند، هرویه میلیچ و وریا غفوری غایب بودند.
اما نکته ی جالب تمرین دیروز آبی پوشان، رونمایی از یک مهاجم جدید بود. صالح مصطفوی مربی استقلال و دستیار مجیدی، در تمرین درون تیمی پا به توپ شد و چندین بار موفق به گلزنی شد .دستیار مجیدی که در این روزها کمک حال سرمربی استقلال است، در قامت یک مهاجم شش دانگ ظاهر شد تا نشان دهد علاوه بر دانش فنی، در درون زمین هم حرفهایی برای گفتن دارد.

شهرخودرویی ها تست کرونا دادند

در آخرین تمرین تیم فوتبال شهرخودرو از بازیکنان، کادر فنی و حتی مدیران این باشگاه تست کرونا به روش مورد تایید PCR گرفته شد.

انجام این تست در حالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان برای چندمین بار در این مدت تکرار می‌شود که شهرخودرو خراسان روز شنبه میزبان سایپا تهران است و آخرین چکاپ‌ها برای سلامت بازیکنان در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است شهرخودرو خراسان روز شنبه در ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا علیه السلام مشهد میزبان سایپا است. / سایت رسمی باشگاه شهرخودرو

ملاقات سفیر ایران در مالزی با دبیرکل AFC

علی اصغرمحمدی سفیر جدید ایران در کشور مالزی ، در اولین روزهای کاری اش ملاقاتی را با داتو ویندورز جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مقر AFC داشت. ملاقاتی که علاوه بر خوش آمدگویی ها و تعارفات مرسوم دیپلماتیک ، تم فوتبالی هم داشت به طوری که سفیر جدید ایران در مالزی از دبیرکل کنفدراسیون فوتبال خواست که تعامل بیشتری با فدراسیون فوتبال ایران به وجود بیاید.
‏در این ملاقات داتو ویندورز جان دبیرکل AFC با تمجید از نقش فوتبال ایران در ارتقا فوتبال قاره آسیا ، احساسات و علاقمندی بسیار زیاد تماشاگران ایرانی در مسابقات بین المللی را یک سرمایه بزرگ برای اعتبار فوتبال آسیا دانست.
دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا در این دیدار با تاکید برضرورت نظام مندسازی ساختار فوتبال آسیا و انتظاری که از کشورهای صاحب قدرت در فوتبال مثل ایران وجود دارد ابراز امیدواری کرد که نواقص و کمبودهای موجود در بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران سریعتر به سرانجام برسد.
‏علی اصغرمحمدی سفیر ایران در مالزی نیز در این دیدار با اشاره به اصلاحات مدنظر فیفا که در چارچوب مقررات ملی و بین المللی است ، از دبیرکل AFC خواست تا تعامل نزدیکتر و بیشتری را با فدراسیون فوتبال ایران برای رسیدن به نتیجه مطلوب داشته باشند.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران استقلال وریا غفوری شهر خودرو مجتبی سر آسیای ساکت الهامی تراکتور پیکان گل گهر مجید جلالی علی اصغر محمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران استقلال وریا غفوری شهر خودرو ساکت الهامی تراکتور پیکان گل گهر مجید جلالی علی اصغر محمدی فدراسیون فوتبال فوتبال ایران فوتبال آسیا ساکت الهامی وریا غفوری شهر خودرو گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!

به‌گزارش "ورزش سه"، بازیکنان مشترک زیادی در ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال دیده می‌شود که سابقه بازی برای هر دو تیم را دارند. برخی از آنها حتی سابقه گلزنی به تیم کنونی خود با پیراهن رقیب را هم دارند که در نوع خود جالب است.

یکی از این بازیکنان امیرحسین حسین‌زاده است که در آخرین بازی تراکتور در جام حذفی موفق به گل کردن پنالتی خود نشد و خوش شانس بود که تیمش به مرحله بعد راه پیدا کرد.

جالب است بدانید حسین‌زاده آخرین بازیکنی است که با پیراهن استقلال موفق به گلزنی مقابل تراکتور در تبریز شده است. بازیکن سرعتی قرمزها در دیدار برگشت استقلال و تراکتور در لیگ بیست و یکم موفق به گلزنی مقابل تیم کنونی‌اش در مصافی تک به تک با اخباری شد تا استقلال در نهایت آن دیدار را با نتیجه ۱ بر ۰ پیروز شود و در صدر جدول باقی بماند. مسابقه‌ای که ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شده بود.

بعد از آن آبی‌ها تنها یک بار در تبریز به مصاف تراکتور رفتند که در نهایت تراکتور با نتیجه ۲ بر ۰ برابر شاگردان ساپینتو به برتری رسید. ضمن آنکه آن دیدار نیز در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!