Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:48:30 GMT

کرونا محدودیت سنی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۶۳۱

کرونا محدودیت سنی ندارد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون هوشنگ صدیق سوال از رئیس جمهور ویروس کرونا محدودیت سنی بیمارستان ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون هوشنگ صدیق سوال از رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر

پلیس راهور فرماندهی انتظامی قائم شهر از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت حوالی خیابان‌های ورزشگاه شهید وطنی همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، پلیس راهور قائم شهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده با توجه به برگزاری بازی فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی، به منظور روان‌سازی ترافیک و ایمنی در عبور و مرور، تمهیدات و محدودیت ها‌ی ترافیکی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه برقرار می‌شود.

این اطلاعیه درباره محدودیت‌های ترافیکی مورد نظر آورده است:

خیابان کارگر حد فاصل میدان شهرداری تا حسینیه عاشقان ثارالله به‌صورت مقطعی محدودیت تردد بنا به وضعیت ترافیک و تردد اعمال می‌شود.

خیابان شریعتی حد فاصل چراغ قرمز سینا تا انتهای خیابان محدودیت ترافیکی است.

 در خیابان خزر 6 محدودیت کامل برقرار است.

محدودیت تردد و ترافیکی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه و انتهای خیابان مدرس روبه‌روی نساجی شماره یک به سمت میدان طالقانی محدودیت تردد خواهد بود.

شهروندان برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند

پلیس راهور قائم شهر از شهروندان و تماشاگران خواست برای تماشای بازی امروز با توجه به اینکه ورزشگاه شهید وطنی در هسته مرکزی شهر واقع است، از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند و برای حضور در محل مسابقه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر حدود 90 سال قبل به عنوان بخشی از مراتع این شهر به شمار می‌رفت تا اینکه شهریور سال 1320 در پی اشغال شمال ایران توسط قوای اتحاد جماهیر شوروی پادگان نظامی احداث شد و به مرور زمان روس‌ها برای ایجاد شور و نشاط و تقویت قوای بدنی سربازان خود زمین فوتبال درگوشه‌ای از پادگان را ایجاد کردند.

بعد از خروج قوای شوروی از قائم شهر این مکان با حفظ کاربری ورزشی فعالیت خود را ادامه داد و با تلاش مرحوم عباس اسفندیاری که بعد‌ها به عنوان پدر ورزش قائمشهر نامیده شد، گسترش یافت. 

این زمین ورزشی تا قبل از انقلاب نام خاصی نداشت، پس از انقلاب مدتی به "افتخاری" معروف بود و بعد از شهادت "محمدرضا وطنی" این زمین ورزشی که به یک استادیوم مبدل شده بود به نام این شهید ورزشکار مزین شد.

بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور امروز دوشنبه ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور