Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای نظامی با آمادگی رزمی و غیرت خود اجازه هرگونه بد اندیشی در آسمان، آب و خاک ایران را به دشمن نخواهند داد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، امیر  خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در جشن دانش آموختگی خلبانان هواپیمای شکاری اف ۴ و پهپاد در پایگاه هوایی بوشهر،  گفت: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، شرایط تحریم و دشمنی کشورهای سلطه گر جهان با نظام ما با تمام وجود آغاز شد و علت آن این است که ایران در برابر جنگ، تهدید و تحریم سر فرود نیاورده و همیشه در جبهه حق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور کشور ما در منطقه همیشه صلح دوستانه بوده و نیروهای نظامی با آمادگی رزمی و غیرت خود اجازه هرگونه بد اندیشی در آسمان، آب و خاک ایران عزیز را به دشمن نخواهیم داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: جنگ برای ما درس بوده و در تمام زمینه‌ها دفاع مقدس به عنوان الگویی بسیار برجسته و کارآمد بوده است و ما باید با تمام توان روی تولیدات داخل  سرمایه گذاری کنیم و آینده خود را بسازیم.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: تهدیدات حال حاضر با تهدیدات دوران دفاع مقدس فرق می‌کند و دشمن به دنبال فروپاشی بنیان خانواده‌ها از طریق فضای مجازی است.

وی گفت: دشمن همیشه به دنبال تخریب بنیان خانواده و هجمه‌های فرهنگی است، نیروهای نظامی بخصوص افسران جوان باید از این آسیب‌ها دوری کنند و راه حل مقابله با این آفت اجتماعی، ساده زیستی و ازدواج به موقع است. فرهنگ غربی به دنبال تغییر سبک زندگی و مسموم کردن سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما به عنوان یکی از نیروهای نظامی کشور اسلامی باید به هیچ عنوان نقطه ضعفی در این زمینه نداشته باشیم.

امیر نصیرزاده افزود: شما در منطقه حساس خلیج فارس کار می‌کنید که بسیار مورد اهمیت و مورد طمع قدرتهای بزرگ بوده است. دشمن روی منطقه کار می‌کند و ما به عنوان نظامیان کشور که متولیان تأمین امنیت هستیم، ‌باید با قدرت و جدیت در این زمینه کار کنیم و اجازه هیچ گونه فعالیتی به دشمن ندهیم. نیروی هوایی ارتش باید در حفظ، نگهداری و ارتقاء تجهیزات کوشا باشد و به درستی از تجهیزات موجود، نهایت بهره برداری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین آفات ناامیدی است، گفت: ناامیدی یکی از راهکارهای دشمن برای تضعیف نیروهای نظامی است و انضباط و حفظ روحیه از بهترین راه کارهای مقابله با این آفت است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: نیروهای نظامی بخصوص ارتش باید به نظم و روحیه خود افتخار کنند. اتحاد وهمدلی، فرهنگ سازمانی و انجام امور سازمانی به نحو احسن باید هروز بهتر از دیروز در نیروی هوایی اجرایی شود.

امیر طالب زاده فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی نیز در این مراسم گفت: ما سال هاست که در خصوص آموزش خلبانان و کارکنان فنی از بیگانگان بی نیاز شده ایم و بنابر نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید»، تمام تلاش مجموعه پایگاه بر این است که بتوانیم تولید را در حد مقدورات رونق دهیم و یکی از این گام ها، بحث آموزش خلبانان و تلاش بر بهینه سازی این آموزش‌ها و تولید محتوای آموزشی مفید و موثر برای خلبانان تحت آموزش است.

همچنین امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم  از اماکن در دست ساخت پایگاه، کارگاه تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده قرارگاه زیستی، نقاهتگاه پیش بینی شده برای مداوای مبتلایان احتمالی بیماری کرونا، یگان‌های عملیاتی و پشتیبانی پایگاه شکاری شهید یاسینی بازدید و در ادامه از خانواده شهدا بویژه از خانواده دو تن از، شهدای ناوچه کنارک تقدیر و تجلیل کرد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش نیروهای نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی پدافند هوایی برای انجام وظیفه به معنای واقعی، جان خود را کف دست گرفته و با احدی برای امنیت مردم و مرزها تعارف ندارد.

آنگونه که باشگاه خبرنگاران جوان روایت کرده، وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است، گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: تجهیزات بومی و اراده پولادین ما آماده است تا جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی به کشور را با قدرت و توفنده بدهد و با تمام قدرت از مرزهای کشور دفاع می‌کنیم.

سرتیپ الهامی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص «قوی شدن» تذکرات مهمی داده‌اند و راه برون رفت مشکلاتی که دشمن به نظام تحمیل می‌کند را همین مسئله می‌دانند، افزود: نمونه‌ای از اجرای رهبری را در عملیات «وعده صادق» می‌توان دید که هم اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و هم مردم را شاد کرد.

وی اضافه کرد: «قوی شدن» تکلیف آحاد مدیران در همه حوزه‌های علمی، فنی و مهندسی به ویژه نظامی است و دستور ولایی فرماندهی کل قوا برای نیروهای مسلح لازم‌الاجراست، پس «قوی شدن» برای همگان فرمان محسوب می‌شود لذا هر کسی در حوزه اختیارات و مسئولیت خود باید قوی شود و این یک تکلیف است و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خدا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: آنچه در اهداف عالیه نظام و تمدن نوین اسلامی ترسیم شده و ما به عنوان نیروی مسلح تضمین کننده تحقق آن وعده رهبر معظم انقلاب هستیم، باید ببینیم امروز ملزومات آن چیست.

امیر سرتیپ الهامی افزود: برای اینکه بتوانیم مأموریت دفاع از حریم آسمان کشور را با شایستگی و اقتدار انجام دهیم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم و امروز برای انجام وظایف به هیچ جا وابسته نیستیم.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از منطقه پدافند هوایی شرق کشور و قدردانی از انجام اقدامات اثرگذار، ماندگار و وسیع در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: اقدامات عمرانی با حجم زیاد در سایت‌ها با کاربری‌های مختلف انجام شده و فعالیت‌های حوزه ورزش و توان رزم نیز چشمگیر است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه توان رزم اقدامات اثرگذاری برای منطقه پدافند هوایی شرق انجام شده و ساخت و تعمیر خلاقانه برخی قطعات و سامانه‌های راداری که امکان بازآماد آن وجود ندارد، جزو این اقدامات بوده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901293

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است