Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:27:58 GMT

سرمربی موقت شهرخودرو: سایپا تیم خطرناکی است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۶۵۰

سرمربی موقت شهرخودرو: سایپا تیم خطرناکی است

استفانو کوزین روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال سایپا در مشهد افزود: بازیکنان تیم سایپا خیلی فشرده و به عنوان یک تیم خوب بازی می‌کنند. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید هوشمندانه و سریع بازی کنیم.

وی ادامه داد: با دو بازیکن غایب در مقابل تیم سایپا قرار خواهیم گرفت اما چون بازیکنان خوبی داریم اعتماد به نفس ما بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی موقت تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: جایگاهی که این تیم در آن قرار گرفته است نشان می‌دهد سطح خیلی خوبی داریم. ۶ یا هفت تیم برای قرار گرفتن در چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی با هم رقابت دارند و امیدواریم جزو چهار تیم اول باشیم و فکر می‌کنم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به کسب دو پیروزی اخیر تیم شهرخودرو مقابل ذوب آهن و گل گهر سیرجان افزود: درست است که بازی های قبل را بردیم اما ساده نبودند. مقابل ذوب آهن دروازه بان ما یک پنالتی حریف را برگشت داد و مقابل گل گهر هم بازی سختی داشتیم. 

کوزین ادامه داد: در ۴۸ ساعت اخیر و بعد از استعفای سرآسیایی سرمربی شهرخودرو، بازیکنان ما دچار شوک شدند. برای کادر فنی و تغییرات لازم در تیم شهرخودرو بعد از بازی با سایپا تصمیم گیری خواهد شد.

بازیکنان تیم شهرخودرو باتجربه هستند

سرمربی تیم فوتبال سایپا هم گفت: بعد از اینکه تمرینات را شروع کردیم می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم‌هایی داریم که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند.

ابراهیم صادقی افزود: بازیکنان ما مقابل استقلال و سایپا خیلی خوب و باانگیزه بودند. فردا هم سومین بازی سخت ماست. خیلی امیدواریم همانند قبل قوی و با انگیزه و پرتلاش باشیم و خود را برای بازی با تیم شهرخودرو از نظر بدنی و ذهنی آماده کرده‌ایم. در بازی فردا دو بازیکن غایب داریم.

وی با اشاره به استعفای سرمربی تیم شهرخودرو ادامه داد: این تیم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. تمرکز خود را روی تیم خودمان داریم. مقابل آنها باید خوب بازی کنیم و صددرصد تلاش نماییم.

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا (۲۱ تیر) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم فوتبال سایپا خواهد بود.

برچسب‌ها فوتبال مشهد باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد فوتبال مشهد باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد تیم شهرخودرو تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد تا وحید شمسایی برای دومین بار متوالی در عرصه مربیگری دیدار پایانی قاره کهن را تجربه کند. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبک‌ها به خبرنگاران حاضر گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد