Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو با بیان اینکه سایپا تیم خطرناکی است، گفت: در ۴۸ساعت گذشته اتفاقات زیادی افتاده ترجیح می‌دهیم تمام تمرکزمان روی بازی فردا باشد و درخصوص حواشی به وجود آمده بعد بازی تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، استفانو کوزین در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو و سایپا، اظهار کرد: بازی سختی خواهد بود، به خاطر اینکه من بازی‌های قبلی مقابل حریفانشان را دیدم و تیم سایپا خیلی عالی بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شهرخودرو گفت: مقابل استقلال و سپاهان مساوی کردند تیم خطرناکی هستند به خاطر اینکه خیلی فشرده و با ۱۰ نفر قبل از نیمه بازی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه سایپا به عنوان یک تیم خیلی خوب بازی می‌کنند، گفت: اگر بخواهیم نتیجه بگیریم بایستی هوشمندانه و سریع بازی کنیم. کوزین متذکر شد: در این بازی ما دو تن از بازیکنان مان از جمله خلعتبری با پیراهن ۹۹ و سعید صادقی با پیراهن ۲۱ را در اختیار نداریم اما اعتماد به نفس‌مان خوب است چراکه بازیکنان مان عالی هستند و بازی عالی خواهیم داشت.

سرمربی شهر خودرو در پاسخ به این سوال که آیا توان ادامه شرایط موجود را دارد، خاطرنشان کرد: درست است که بازی‌های قبل را بردیم اما ساده نبود، اگر خاطرتان باشد مقابل ذوب آهن مهدی رحمتی یک پنالتی را گرفت و در مقابل گل گهر هم بازی سختی را داشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مطمئن هستیم و برای بازی‌های بعد داریم گام به گام بهتر می‌شویم و امیدواریم نتایج بهتری بگیریم.

کوزین اظهار کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و در بازی هر نتیجه‌ای امکان پذیر اما بعد بیست بازی در این جایگاه قرار داریم یعنی آمادگی خوبی داریم امیدواریم جزو تیم‌هایی باشیم که می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند.

سرمربی شهرخودرو بیان کرد: در ۴۸ساعت گذشته اتفاقات زیادی افتاده ترجیح می‌دهیم تمام تمرکزمان روی بازی فردا باشد و درخصوص حواشی به وجود آمده بعد بازی تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: استفانو کوزین سرمربی شهرخودرو سایپا شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند