Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:10:27 GMT

او کریس رونالدوی بعدی یونایتد است (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۰۸۰

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد بعد از سالها موفق به رسیدن به رکورد کریستیانو رونالدو شد.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری برونو فرناندز را بهترین بازیکن جهان بعد از آغاز دوباره مسابقات فوتبال می دانند و این ستاره پرتغالی در هفته های اخیر در ترکیب منچستریونایتد فوق العاده عغمل کرده است. از زمان انتقال 68 میلیون پوندی برونو فرناندز به اولدترافورد در فصل نقل و انتقالات زمستانی، یونایتد هرگز در لیگ برتر مغلوب شده و حالا از شانس مساعدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز بهترین های ماه جاری لیگ برتر انتخاب شدند و باز هم این برونو فرناندز که عنوان بهترین بازیکن ماه را از آن خود کرد. او ماه گذشته نیز به این عنوان دست یافته بود و حالا بعد از کریستیانو رونالدو تبدیل به دومین بازیکن یونایتد می شود که به صورت متوالی به این افتخار دست یافته است. رونالدو در سال 2006 دو ماه پیاپی بهترین بازیکن ماه شد و حالا این اتفاق برای برونو فرناندز رخ داده است.

 

جالب اینجاست هر دوی این بازیکنان پرتغالی بوده و هر دو نیز از اسپورتینگ لیسبون راهی یونایتد شده اند. بدین ترتیب هواداران یونایتد می توانند امیدوار باشند برونو فرناندز نیز مانند رونالدو سالهای درخشانی را در اولدترافورد تجربه کند.

 

 

 

همچنین نونو اسپریتو، سرمربی ولورهمپتون نیز به عنوان بهترین مربی ماه انتخاب شد. ولوز تحت هدایت او در ماه جاری سه پیروزی متوالی به دست آورده است.

 

منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون برونو فرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7