Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی عراق (واع) به نقل از یکی از نمایندگان عراقی گزارش داد غیداء کمبش، یکی دیگر از نمایندگان پارلمان عراق به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بعد از ظهر امروز جمعه فوت کرده است.

وی نماینده اهل سنت استان دیاله و رئیس کمسیون اموزش در مجلس بود و این در حالی است که شمار نمایندگان مبتلا به ویروس کرونا در عراق به ۵ نماینده رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۶۹ هزار و ۶۱۲ نفر در عراق به کرونا مبتلا شده که از بین ۲۸۸۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

شبکه سومریه عراق امروز به نقل از «حسن التمیمی»، وزیر بهداشت و محیط از کمبود کپسول اکسیژن در برخی از بیمارستان‌های این کشور خبر داد و خواستار ارسال فوری مقادیر زیادی کپسول‌های اکسیژن از استان‌های بغداد و بصره به استان ذی‌قار شد.

رسانه‌های عراقی اخیرا از کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های کرکوک و استان ذی‌قار و مرگ شماری از مبتلایان به کرونا بر اثر نبود این کپسول خبر دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارلمان عراق نماینده عراقی کرونا در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق

رسانه‌ها از حمله موشکی به میدان گازی «کورمور» در سلیمانیه عراق خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی عراقی امروز جمعه گزارش داد میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچال» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا بمباران شد و تلفات انسانی برجای گذاشت.

خبرنگار المیادین هم گزارش کرد انفجاری که علت آن مشخص نیست میدان کورمور در چمچمال در سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق را لرزاند.

وزارت نیروی عراق هم اعلام کرد در پی حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه، گازرسانی به پمپ بنزین‌های این منطقه متوقف شد.

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد مین‌گذاری شده هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است که بر اثر آن ۴ تن زخمی شدند.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است. با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات