Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:02:07 GMT

پلمب چهار واحد صنفی در جهرم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۳۲۸

پلمب چهار واحد صنفی در جهرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مجید ارجمند معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: با توجه به هشدار‌های قبلی، در ۲۴ ساعت گذشته، چهار واحد صنفی متخلف، به دلیل بی‌توجهی به هشدار‌ها به منظور مقابله با کرونا با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی در شهرستان جهرم پلمب شدند.

او افزود: یک باشگاه ورزشی، یک دفتر خدماتی، دو مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی از مراکزی بودند که به هشدار‌های بهداشتی توجه نکردند و پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، مردم شکایات خود را می‌توانند به سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع دهند.

ارجمند ادامه داد: برای حفظ سلامتی و امنیت خاطر بیشتر شهروندان، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، بازرسان فرمانداری ویژه شهرستان، اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف بر حسن اجرای دستورالعمل‌های جدید بهداشتی مبنی بر عدم برگزاری مراسم‌ها و تجمعات و الزام استفاده از ماسک نظارت می‌کنند.

او افزود: بنا به دستور هیات دولت، استفاده از ماسک در کلیه اماکن الزامی بوده و به تمامی مجموعه‌های اداری، تجاری و اماکن عمومی اعلام شده است که از پاسخگویی به افراد فاقد ماسک خودداری کنند.

ارجمند افزود: کاهش همکاری شهروندان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در روز‌های گذشته، افزایش آمار بیماران و تعداد فوتی‌ها را به همراه داشته است.

او با اشاره به اینکه همکاری مردم مهمترین نقش را در مهار ویروس کرونا ایفا می‌کند، تصریح کرد: مجالس شادی و عزا در مکان‌های شخصی همچون منازل و خانه باغ‌ها ممنوع است و همشهریان در صورت مشاهده برگزاری می‌توانند با نیروی انتظامی (۱۱۰) تماس حاصل کنند.

او گفت: برای حفظ سلامتی عمومی، تمام افراد ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

ارجمند تاکید کرد: از همه همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم از برگزاری مراسم‌های شادی و عزا و هرگونه تجمع و دورهمی در این شرایط بحرانی به شدت خودداری کنند تا بیش از این شاهد تبعات جبران ناشدنی ناشی از ابتلای این بیماری نباشیم.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی پلمب واحد صنفی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع غذایی سحر به‌عنوان مجموعه تولیدی محصولات سلامت‌محور با چند دهه سابقه از توان متخصصان و ظرفیت کشور اعم از نیروی جوان به‌خصوص نیروی انسانی ماهر بهره می‌برد.

این مجموعه با اعتقاد به اتصال بین صنعت و دانشگاه در رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شده؛ شرکت کرده تا زمینه انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس در جامعه محقق شود.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد علمی به خبرنگار آنا گفت: ما در این شرکت به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود سعی می‌کنیم از پرسنل مجرب و متخصص در واحد‌های طراحی و مهندسی، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره ببریم.

محمدی با بیان اینکه در همین راستا بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و ارائه محصولات کیفی‌تر مدنظر است، افزود: حضور دانشجویان در این واحد تولیدی و بازدید از بخش کنترل کیفی و آزمایشگاهی و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی بخشی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های ما بوده است.

‌وی با بیان اینکه حضور دانشجویان به عنوان کارورز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و آشنایی با مراحل تولید صنایع غذایی یکی از علاقه‌مندی‌های شرکت صنایع غذایی است که در این زمینه نیز ورود داشته است، افزود: استقبال دانشجویان برای برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی سحر نیز بسیار خوب بود که از این اتفاق خرسندیم.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی متذکر شد: رویداد صدرا با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و ارائه مهارت‌های لازم برای ورود فارغ‌التحصیلان به صنعت صنایع غذایی و اشتغالزایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد