Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی در بازی با ماشین سازی از مدافع میانی اش در پستی عجیب استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به غیبت محمد انصاری، محمد نادری، محسن ربیع خواه و وحید امیری که همگی توانایی بازی در پست دفاع چپ پرسپولیس را دارند، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در بازی با ماشین سازی از شجاع خلیل زاده در این پست استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر کسی یاد دارد وی از زمان حضور در پرسپولیس، در این پست بازی کرده باشد.

* اعلام نشدن خطای سعید حسین پور روی بازیکن ماشین سازی در دقیقه 17 بازی سبب اعتراض رضا مهاجری به داور شد که البته رضا کرمانشاهی بی تفاوت از این اعتراض گذشت.

* کارت ندادن به دفاع ماشین به دلیل متوقف کردن بشار رسن در موقعیت ضدحمله پرسپولیس، این بار سبب اعتراض خلیل زاده به تصمیم داور شد.

* بازیکنان تیم میزبان در طول نیمه اول بارها روی نفرات حریف دچار خطا شدند که همین موضوع با واکنش منفی نیمکت نشین های پرسپولیس همراه شد. 

* در دقیقه 30  و پیش از اعلام زمان استراحت از سوی داور، بشار رسن با مدافع برزیلی ماشین سازی دچار درگیری لفظی جزئی شد که این غائله با دخالت سایر بازیکنان خیلی زود به اتمام رسید.

*پیش از اعلام وقت اضافی نیمه اول حامد لک به دلیل آسیب دیدگی روی زمین افتاد اما پس از لحظاتی به بازی برگشت. 

* افتادن تابلوی تبلیغاتی پشت دروازه ماشین سازی هم سبب شد عوامل ورزشگاه بلافاصله وارد عمل شده و این تابلو را صاف کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی محمد انصاری ماشین سازی بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس با دو گل نیمه اول دیدار با آلومینیوم را در اراک به سود خود خاتمه داد، مسئولان باشگاه میزبان اعتقاد دارند قبل از گل اول روی مهران موسوی خطا شده است.

باشگاه آلومینیوم در بین دو نیمه دیدار با پرسپولیس با انتشار ویدئویی از چند ثانیه قبل از گل اول نوشت: «اقدام عجیب داور در عدم اعلام خطا بر روی سید مهران موسوی قبل از گل پرسپولیس».

اراکی‌ها اعتقاد دارند که اورونوف قبل از حمله به سمت دروازه آلومینیوم اراک با خطا موسوی را متوقف کرده و توانست در موقعیتی ایده‌آل قرار بگیرد و برای تیمش گل بزند.

باید دید نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک نیمه اول دیدار آلومینیوم و پرسپولیس چیست.

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!