Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:35:44 GMT

خلیلیان: استقلال کماکان 5 کرونایی دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۵۱۲

خلیلیان: استقلال کماکان 5 کرونایی دارد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که تست مجدد 4 بازیکن کرونایی استقلال منفی شده و این بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند اما هنوز 5 عضو این تیم به کرونا مبتلا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد خلیلیان در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی در پاسخ به این سوال که آیا از ایفمارک یا فدراسیون فوتبال در خصوص دستورالعمل های بهداشتی کمکی نخواسته اید، پاسخ داد: صد در صد اینگونه نیست زیرا که طرف حساب ما فدراسیون فوتبال بود و آنها کمیته ی پزشکی دارند و در اوایل کار بین آنها اختلاف و تفاوت نظر بود و کسی نمی توانست دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل را تغییر داد اما از طرف این مجموعه ها همکاری لازم انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمام تهمیدات لازم جهت برگزاری سالم لیگ برتر از جمله تعیین افسران کنترل سلامت که یکی از بازوهای مهم نظارت بود، اندیشیده شده بود ولی همکاری لازم از سوی باشگاهها و حوزه های دیگر دیده نشد. پس تصمیم گرفته شد تمامی مسئولیت برگزاری و حفظ و حراست از سلامت ورزشکاران بر عهده ی خود فدراسیون فوتبال باشد، هرچند همکاران ما در هیئت های پزشکی آماده ی همکاری می باشند.


خلیلیان افزود: متاسفانه هیئت های فوتبال، باشگاه ها، ناظرین آگاهی لازم را نداشتند و توجیه نبودند که این امر به برگزاری جلسات آموزشی متعدد نیاز دارد. هرچند که این تلاش ها جهت برگزاری مجدد لیگ، پیروزی ورزش بود بر کرونا. ولی از اینجا به بعد تمامی مسئولیتها بر عهده ی باشگاهها و فدراسیون است و فدراسیون پزشکی آماده ی همکاری می باشد. ده ها ساعت جلسه داشتیم تا بخش های از پروتکل را وزارت بهداشت تأیید نمود. در پروتکل اولیه، لازمه ی لغو دیدارهای یک تیم، وجود 5 بیمار کرونایی بود ولی با پیگیری ها آقای بهاروند و با کمک وزارت ورزش، این آمار به 25 درصد تغییر پیدا کرد تا لیگ بتواند برگزار شود.


رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه گفت: در صورت برگزار نکردن لیگ، ما دچار مشکلاتی در سطح منطقه ای و بین المللی می شویم و بهتر است همه به مسائل ملی فکر کنند. حدود 6 ماه است جهت سلامتی ورزشکاران تلاش می کنیم و حفظ سلامتی بازیکنان نیاز به همکاری و همدلی همه دارد و نیازمند یک کار گروهی است.


خلیلیان در خصوص منفی شدن تست های قبلی استقلالی ها که مثبت شده بود: چنانچه فردی به کرونا مبتلا شود و تستش مثبت باشد اما در دو تست بعدی، آزمایش کرونای فرد منفی باشد، به معنای این است که بیمار از شرایط انتقال بیماری گذشته و بازیکن قادر به حضور در میادین ورزشی می باشد. اکنون 4 بازیکن استقلال که تست اولیه ی آنها مثبت بوده، در تست های مجدد تست هایشان منفی شده و می توانند استقلال را همراهی کنند ولی کماکان این تیم 5 بازیکن کرونایی دارد.

استقلال تهران ویروس کرونا مهرزاد خلیلیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ویروس کرونا مهرزاد خلیلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حیدر محمدی، در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، گفت: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می شود، افزود: یکی از مؤلفه های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

محمدی با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

همچنین، «رزان سلوطه» معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت های خوبی در زمینه های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم