Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان، دو تیم استقلال و تراکتور از ساعت 21 روز شنبه 21 تیر 1399 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
قطعا نتیجه این دیدار تا حدود زیادی در تعیین سرنوشت نهایی دو تیم در لیگ نوزدهم تاثیر بسزایی خواهد داشت و به همین دلیل شرایط دو تیم برای حضور در این تقابل حساس را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال کسب سهمیه
شاگردان فرهاد مجیدی که با 37 امتیاز و البته یک بازی کمتر نسبت به 4 تیم ابتدای جدول تا قبل از آغاز مسابقات این هفته، میزبان تراکتور 40 امتیازی هستند که با توجه به اختلاف امتیاز هر دو تیم با صدر جدول، هدف اصلی‌شان را در کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کنند.
آبی ها در صورت برتری در این بازی با یک بازی کمتر با حریف تبریزی هم امتیاز خواهند شد که با توجه به تفاضل گل بهتر استقلال، این تیم جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود خواهد بخشید.
از سوی دیگر شاگردان ساکت الهامی نیز علاوه بر امید به آسیایی شدن، نیم نگاهی هم به لغرش‌های احتمالی پرسپولیس صدر جدولی دارند.
بدیهی است که هر تیمی بتواند نتیجه کامل این مسابقه را از آن خود کند گام بزرگی برای آسیایی شدن برداشته و شاید بیراه نباشد اگر بگوییم سرنوشت یکی از سهمیه های ایران در فصل بعد لیگ قهرمانان در گرو نتیجه این دیدار خواهد بود. آن هم در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت ها.

جنگ نابرابر
تعداد نفرات دو تیم استقلال و تراکتور برای تقابل فرداشب کاملا متفاوت از هم است. آبی های تهرانی که یکی از عجیب ترین روزهای تاریخ خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند با لشکری از بازیکنان غایب خود را آماده جدال با سرخ های تبریزی کرده است.
ارسلان مطهری، سیاوش یزدانی، رضا آذری و مرتضی تبریزی که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند. ضمن آنکه پیش از این داریوش شجاعیان، فرشید باقری، هرویه میلیچ و وریا غفوری به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونایشان در بازی با تراکتور غایب خواهند بود.

شاید بهترین خبر برای فرهاد مجیدی حضور آرش رضاوند، مهدی قایدی، حسین پورحمیدی، مسعود ریگی و محمد دانشگر در محل تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بود چرا که این بازیکنان میتوانند در دیدار با تراکتور به میدان بروند.
از شرایط نابسامان آبی های پایتخت که بگذریم، وضعیت قرمزهای تبریز عادی است. آنها فقط مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را برای این بازی در اختیار ندارند و با برد روحیه بخش هفته قبل مقابل صنعت نفت آبادان پا به زمین این مسابقه خواهند گذشت.
آنچه واضح است دستان خالی فرهاد مجیدی در مقابل تیم آماده تراکتور می باشد که باید دید در نهایت کدام تیم پیروز این جنگ نابرابر خواهد شد.

آمار پایاپای استقلال و تراکتور
در 5 تقابل اخیر استقلال و تراکتور، تیم تبریزی 2 برد کسب کرده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. آخرین برد استقلال مقابل تراکتور در 3 سال اخیر نیز به بازی رفت فصل جاری و پیروزی پرگل 4 بر 2 شاگردان استراماچونی در خانه میزبان مربوط می‌شود. ضمن آنکه آنها در بازی برگشت فصل قبل در خانه با 3 گل حریف سرخپوش خود را بدرقه کردند.
در مدت این 5 سال هر تیم 6 مرتبه موفق به گشودن دروازه حریف شده اما تراکتوری‌ها با 4 گل خورده و یک کلین شیت آمار بهتری نسبت به خط دفاعی استقلال با 7 گل خورده ثبت کرده اند.

چند نکته جالب

استقلال در 35 بازی از 38 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است و شاید بتوان گفت از این حیث کار شاگردان الهامی سخت به نظر برسد اما شرایط آشفته این روزهای استقلال و عدم حضور هواداران این تیم در ورزشگاه شاید این معادلات را بر هم بزند. در 5 بازی از 6 بازی قبلی خانگی استقلال مقابل تراکتور بیش از 2.5 گل زده شده است. آخرین باخت خانگی استقلال به تراکتور به دو فصل پیش برمیگردد که تیم تبریزی توانست با دبل فرزاد حاتمی در نیمه دوم آن بازی مقابل تک گل کاوه رضایی کامبک بزند. در 5 بازی از 6 بازی قبلی خارج از خانه تراکتور در لیگ برتر کمتر از 2.5 گل زده شده است. 351 / 351 استقلال تراکتور لیگ برتر فرهاد مجیدی ساکت الهامی پیش بازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تراکتور لیگ برتر فرهاد مجیدی ساکت الهامی پیش بازی استقلال و تراکتور فرهاد مجیدی لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟