Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمای لبنان بر ضرورت مقابله جدی با دخالت‌های کاخ سفید در امور داخلی لبنان و پایان دادن به تحرکات فتنه‌افکنانه سفیر آمریکا تاکید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، علمای لبنان با شرکت در یک نشست به منظور بررسی آخرین وضعیت دولت حسان دیاب نخست وزیر لبنان و با اشاره به حوادث رخ داده در رابطه با دخالت های مکرر سفیر آمریکا در امور داخلی کشورشان تاکید کردند: امیدواریم که درپی نشست مشترکی که میان دیاب و «دوروتی شیا» سفیر ایالات متحده آمریکا در بیروت انجام شده از میزان دخالت های واشنگتن در امور داخلی مان به شکل قابل ملاحظه ای کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان همچنین ابراز امیدواری کردند که دوروثی طی این نشست و گفتگو با دیاب توجیه شده باشد که تمام مشکلات و بحران هایی که ملت لبنان از آن ها رنج می برد نتیجه تحریم و فشارهای کاخ سفید است.

پامپئو: به اعمال فشار علیه حزب‌الله لبنان ادامه می‌دهیم/ درباره حادثه نطنز اظهارنظر نمی‌کنم

حاضران در این نشست همچنین با اشاره به روحیه مقاومتی و سخت ملت لبنان در برابر فشارهای خارجی تاکید کردند: لبنانی ها تحت تمام فشارها تاب خواهند آورد و میدان را به نفع آمریکایی ها خالی نخواهند گذاشت.

علمای لبنانی در پایان و پس از پرداخت به موضوعات منطقه مرتبط به کشورشان بر لزوم اقدام فوری دولت دیاب در راستای مقابله با دخالت های بی جای آمریکا در امور داخلی و سیاسی کشورشان تاکید کردند.

انتهای پیام/

R7532/P/S8,90,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لبنان حزب الله لبنان کاخ سفید بیشتر بخوانید... تظاهرات مردم خشمگین لبنان علیه آمریکا؛ «سیاست محاصره و تحریم شکست خواهد خورد»

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان حزب الله لبنان کاخ سفید لبنان حزب الله لبنان کاخ سفید امور داخلی تاکید کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

حسین امیرعبداللهیان در دیدار با همتای سودانی خود تاکید کرد که ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،امیرعبداللهیان در دیدار با حسین عوض وزیر امور خارجه سودان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر خارجه این کشور، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

 امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت و حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند