Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:25:39 GMT

کشف جسد یک مرد گچسارانی پس از سه شبانه روز جستجو

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۰۱۰

کشف جسد یک مرد گچسارانی پس از سه شبانه روز جستجو

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد یک مرد گچسارانی پس از سه شبانه روز خبر داد.

سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح جزییات این حادثه افزود: با توجه به تماس تلفنی  مدیریت بحران شهرستان گچساران با مرکز کنترل ۱۱۲ جمعیت هلال احمراستان
مبنی بر مفقود شدن فردی بنام" احمد سعید خواه" روز ۱۸ تیرماه در کوه‌های مشرف بر روستای "پادوک" شهرستان گچساران بلافاصله عوامل امدادی متشکل از دو تیم(نجاتگران کوهستان) به همراهی دو نفر از پرسنل جهت جستجو و نجات به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: بدلیل شرایط خاص منطقه و گرمای شدید بعد از سه روز عملیات جستجو روز جمعه ۲۰ تیرماه در کوه‌های روستای" آب توت" منطقه پادوک فرد گمشده که از کوه پرتاب شده بود توسط تیم کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران بعداز ایجاد کارگاه و فضای معلق طی ۶ ساعت عملیات نفس گیر جسد مرد متوفی به پایین انتقال و تحویل عوامل شهرداری این شهر شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دو دستگاه خودرو، ۸نفر عوامل عملیاتی و دو ست کوهستان در این عملیات بکار گرفته شدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد هلال احمر گچساران جمعیت هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز