Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@13:56:29 GMT

عروسی ایام کرونا در اراک و مرگ مادر شوهر

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۰۱۷

عروسی ایام کرونا در اراک و مرگ مادر شوهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در پی برگزاری یک جشن عروسی در اراک و رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی، عروس و مادر شوهر به کرونا مبتلا شدند و مادر شوهر پس از بستری شدن در بیمارستان امیرالمونین (ع) اراک جان باخت.

دکتر«محمد جمالیان» شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: شمار قابل توجهی از میهمانان این جشن عروسی نیز به کرونا مبتلا شده‌اند که درحال حاضر تعدادی از آنان به دلیل وخامت حال مراحل پیگیری درمانی را در بیمارستان می‌گذرانند و بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در یک ماه اخیر اغلب افرادی که به دلیل بیماری کرونا برای درمان به بیمارستان‌های اراک مراجعه داشته‌اند کسانی بودند که در محیط‌های شلوغ حضور یافته و از ماسک و شستن مستمر دست‌ها با آب و صابون غافل بوده‌اند و یا به نوعی در مراسم سوگ و عروسی شرکت کرده بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شرایط استان مرکزی در موج دوم کرونا هنوز قرمز نیست اما کمترین سهل انگاری غیر قابل جبران خواهد بود و از مردم درخواست می‌شود که کمتر در مجامع عمومی حضور یافته و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی اظهار داشت: برگزاری آیین‌های عروسی و عبور شبانه کاروان‌های عروسی در خیابان‌های اراک در وضعیتی که کشور در موج دوم کرونا قرار دارد قابل درک نیست و اگر مردم رعایت نکنند شادی‌های کوتاهشان به سوگ تبدیل شده و عزیزانشان یکی پس از دیگری پرپر می‌شوند چرا که کرونا هنوز واکسن و داروی شناخته شده ندارد و تنها سطح مقابله با آن پیشگیری است.

طبق اعلام وزارت بهداشت تاکنون ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر در ایران فوت کرده اند و از ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ مبتلا ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر بهبودیافته‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035jH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد