Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@17:12:34 GMT

مهیار جباری: از شهر خودرو نمی ترسیم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۲۹۰

مهیار جباری: از شهر خودرو نمی ترسیم

مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) پیگیری می‌شود و در یکی از مسابقات هفته بیست و چهارم تیم‌های شهرخودرو و سایپا به مصاف هم خواهند رفت. تیم سایپا که با شروع مجدد لیگ و در دو بازی گذشته خود به تساوی یک، یک و صفر، صفر مقابل استقلال و سپاهان دست یافت حالا باید در مشهد به مصاف تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهیار جباری، هافبک جوان تیم سایپا در خصوص این دیدار به خبرنگار «ایران» گفت: «بازی سختی مقابل شهر خودرو در پیش داریم، تیم شهر خودرو مدعی است و شرایط خوبی دارد. سایپا در 2 بازی گذشته مقابل تیم‌های قدرتمند استقلال و سپاهان به تساوی دست یافت و شرایط‌مان برای ادامه بازی‌ها خوب است. امیدواریم بتوانیم در مشهد به نتیجه دلخواه دست یابیم و با یک نتیجه خوب از مشهد به تهران بازگردیم.»
او در خصوص وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا بیان داشت: «وضعیت مشهد قرمز است و متأسفانه وضعیت این ویروس در کشور ما به هیچ وجه مناسب نیست؛ نگران خودمان و خانواده‌مان هستیم اما باید به هر حال با این شرایط بازی کنیم. ما در زمان تعطیلی لیگ تمرینات‌مان را به‌صورت آنلاین برگزار کردیم و منتظر اعلام سازمان لیگ بودیم. باشگاه ما موافق برگزاری مسابقات است و با این شرایط باید هم با کرونا و هم تیم‌های لیگ بجنگیم. از شهرخودرو و کرونا نمی‌ترسیم و برای شکست شهرخودرو به مشهد آمدیم.» این هافبک 21 ساله سایپا پدرش مهدی جباری، سرپرست تیم شهرخودرو است و او امروز مقابل پدرش و در تیم رقیب به میدان خواهد رفت. جباری در این خصوص افزود: «پدرم  طی این سال‌ها زحمات زیادی برای من کشیده و مربی من بوده است و من زیر نظر او چیزهای زیادی یاد گرفته ام؛ مدیون و دستبوس پدرم هستم و همیشه و در همه جا از او تشکر می‌کنم.» هافیک جوان سایپا امسال نخستین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال است و در 14 بازی لیگ نوزدهم به‌عنوان یار اصلی وارد زمین شد. او در خصوص سیاست سایپا به بازی دادن به جوان‌ها اظهار داشت: «تیم سایپا همیشه به جوانان اعتماد می‌کند و امسال هم این اتفاق افتاد و ابراهیم صادقی، مربی تیم به جوان‌ها میدان داد. می‌خواهم با عملکرد خوبم در بازی‌های پیش رو، جواب اعتماد صادقی و تیم سایپا را بدهم. هدف‌های خیلی بزرگی دارم و امیدوارم که بزودی به اهداف بزرگم برسم.»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!