Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام بلندپایه صهیونیست از تلاش بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برگزاری مجدد انتخابات در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

بر این اساس، این مقام که نخواست نامش فاش شود تاکید کرد: نتانیاهو می‌خواهد به بهانه شیوع ویروس کرونا اقدام به توزیع پول نقد میان مردم کند و سپس انتخابات مجدد برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس توافق صورت گرفته میان نتانیاهو که ریاست حزب لیکود را برعهده دارد و بنی گانتس، رئیس حزب آبی و سفید، هر کدام ۱۸ ماه سکان نخست وزیری رژیم صهیونیستی را برعهده خواهند داشت. با این وجود، به نظر می‌رسد نتانیاهو درپی آن است که در ۱۸ ماه نخست وزیری خود انتخابات مجدد برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد تل‌آویو آماده رسیدن به آتش‌بس برای آزادی اسرای خود است اما نمی‌تواند با شرط حماس درباره پایان جنگ موافقت کند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما همیشه آماده تحقق آتش‌بس برای آزادی اسرایمان بوده و هستیم. ما به هیئت مذاکره کننده اختیارات بسیار زیادی برای پیشرفت در معامله تبادل اسرا دادیم.

طبق گزارش الجزیره، نتانیاهو گفت: ما شروطی را که به معنای تسلیم شدن ما باشد، نمی‌پذیریم و به جنگ تا زمان تحقق اهدافمان ادامه می‌دهیم. تسلیم شدن در برابر خواسته‌های حماس یک شکست فاجعه بار برای اسرائیل است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند