Web Analytics Made Easy - Statcounter

سباستیانو اسپوزیتو می تواند برای پنج فصل دیگر در خط حمله نراتزوری حضور داشته باشد.

سباستیانو اسپوزیتو بر سر تمدید قراردادش با باشگاه اینتر به توافق رسیده است و این موضوع می تواند روز دوشنبه رسمی شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، سباستیانو اسپوزیتو بر سر تمدید قراردادش با اینتر به مدت پنج سال به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر علاقه زیادی به بها دادن به بازیکنان جوانش دارد و ستاره های آکادمی در اولویت قرار دارند.

سباستیانو اسپوزیتو کیست؟

سباستیانو اسپوزیتو متولد 2 جولای 2002 در شهر کاستلاماره دی استابیا ایتالیا است. اسپوزیتو که اخیراً 18 ساله شده، فوتبالش را از آکادمی برشا آغاز کرد و در سال 2014 وارد آکادمی اینتر شد و درخشش وی در سطح جوانان موجب شد که به تیم اصلی باشگاه راه پیدا کند.

اسپوزیتو در تاریخ 14 مارس 2019 در جریان دیدار اینتر مقابل آینتراخت فرانکفورت از مسابقات لیگ اروپا به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و به جوانترین بازیکن تاریخ نراتزوری بدل شد که در یک مسابقه اروپایی به میدان می رود.

اسپوزیتو در تاریخ 23 اکتبر 2019 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به جای روملو لوکاکو در دیدار مقابل بروسیا دورتموند به میدان رفت و به دومین بازیکن جوان اینتر پس از جوزپه برگومی بدل شد که در این مسابقات بازی می کند.

در تاریخ 26 اکتبر 2019 نیز موفق شد برای اولین بار در سری آ به میدان رود و پیراهن اینتر را در دیدار مقابل پارما در سن سیرو بر تن کند و در 21 دسامبر 2019 اولین گلش برای اینتر را در دیدار مقابل جنوا به ثمر رساند.

او که در 6 بازی فصل جاری سری آ 1 گل زده، اخیراً نامزد دریافت جایزه پسر طلایی اروپایی شده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سباستیانو اسپوزیتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان

به گزارش قدس آنلاین، دوشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو داربی دلامادونینا بین دو تیم میلان و اینتر در حالی برگزار شد که افعی‌ها می‌دانستند در صورت پیروزی مقابل رقیب سنتی خود قهرمانی آن‌ها روی کاغذ هم مسجل می‌شود.

اینتر بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود توسط آچربی روی ارسال یک کرنر به گل رسید. در نیمه دوم هم شلیک مارکوس تورام سن‌سیرو را در بهت و حیرت فرو برد تا عملا اینتر در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. در دقیقه ۸۰ هم توموری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در نهایت این اینتری‌ها بودند که با فتح خونین دلامادونینا قهرمان زودرس سری آ شدند.

در دقایق پایانی بازیکنان میلان نتوانستند خشم خودشان را از قهرمانی نراتزوری مقابل دیدگان هوادارانشان کنترل کنند و در دو صحنه با بازیکنان اینتر درگیر شدند که حاصل آن اخراج کالابریا و هرناندس از میلان و دومفرایس از اینتر بود.

با این نتیجه اینتر ۸۶ امتیازی شد و اختلافش با میلان را به عدد ۱۷ افزایش داد تا برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شود و ستاره دوم را کسب کند.

اینزاگی هم توانست افعی‌ها را به دومین قهرمانی سریع تاریخشان برساند. اتفاقی که پیش از این با مانچینی رخ داده بود و اسپالتی با ناپولی و الگری با یوونتوس نیز هرکدام یک مرتبه موفق به قطعی کردن قهرمانی در پایان هفته سی‌وسوم شده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان