Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضیان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان با اشاره به اینکه این برنامه ۲۲ تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: مهم ترین راه ترویج فرهنگ حجاب در جامعه، ایجاد و تقویت حیا و عفاف در جوانان است. 

او با اشاره  به ۱۱ عنوان برنامه شاخص این مجموعه در هفته عفاف و حجاب،  ادامه داد: یکی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان، مسابقه استانی «تجربه آرامش» در قالب پیام کوتاه، دلنوشته و کلیپ و فیلم‌های ۵۹ ثانیه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضیان با اشاره به اینکه این برنامه در تمام پیام رسان‌های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد اضافه کرد: مسابقه استانی «تجربه ارامش» ازهفته عفاف و حجاب تا هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد. سخنرانی سه نفر از کارشناسان خواهر در شبکه سیمای استان و مصاحبه تلویزیونی با سه تن از بانوان موفق محجبه استان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

این مسئول گفت: یکی دیگر از برنامه‌های بسیج زنان استان، تجلیل از ۴۰ نفر از مدافعان سلامت محجبه استان است که این برنامه در ۲۲ تیرماه برگزار خواهد شد، مکان و زمان دقیق برگزار این برنامه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

او از فضاسازی‌های شهری، برگزاری مسابقه طراحی پوستر و موشن گرافی در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و... در سطح شهر و روستا‌های استان همدان در هفته عفاف و حجاب خبر داد. برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، صنایع دستی و اعزام گروه‌های جهادی و مشاوره‌ای از بانوان به شهر و روستا‌های استان همدان از دیگر برنامه‌ها پیش بینی شده در این ایام است.

مسئول بسیج زنان سپاه استان گفت: اهدای بسته‌های عفاف و حجاب و تجلیل از چادر اولی‌ها و زنان موفق در عرصه‌های مختلف در سطح استان به عنوان دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته عفاف و حجاب است.

به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵، ۲۱ تا ۲۷ تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همدان عفاف و حجاب هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»