Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:48:16 GMT

بیرانوند گردن همه ما حق دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۹۸۳

بیرانوند گردن همه ما حق دارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند به گردن همه ما حق دارد و باید قدردان زحمات وی باشیم.

به گزارش مشرق، مهدی رسول پناه با تبریک برد  پرسپولیس مقابل ماشین سازی به هواداران این تیم، درباره آخرین وضعیت سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک اظهار داشت: متاسفانه سفر  به دلیل مشکل خروجی اش تعویق افتاد که با حل مشکل، احتمال دارد  امروز یا یکشنبه سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: قرار بود بیرانوند قبل بازی با ماشین سازی به تمرین  بیاید تا از وی قدردانی شود که این اتفاق رخ نداد. بیرانوند یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران، تیم ملی و  پرسپولیس است که به گردن همه ما حق دارد. باید قدردان زحمات وی باشیم.

سرپرست  پرسپولیس درباره بدهی سنگین باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی سابق گفت: وقتی به عنوان سرپرست  مسئولیت را عهده گرفتم، کوهی از این بدهی گردن من افتاد و برای ما به ارث رسید. با این وجود، موضوع را مدیریت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

رسول پناه تصریح کرد: بحث برانکو و کالدرون با دستیارانشان از سال گذشته بوده و به خاطر مطالباتی که داشتند، به فیفا شکایت کردند. تاکنون رای اولیه فدراسیون جهانی صادر شده و در بحث برانکو با دستیارانش پرونده به دادگاه CAS ارجاع داده شده است. ما هم لایحه ای تنظیم کردیم و منتظر هستیم رای نهایی صادر شود.

بیشتر بخوانید:

زنوزی به جای اینکه «لُغُز» بخواند به تیم‌هایش برسد

وی افزود: درباره بحث لایحه 1300 صفحه ای باید بگویم به دلیل اطلاع نداشتن برخی نسبت به موارد حقوقی، درباره این موضوع سوء برداشت شد. یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم. پس از شکایت برانکو، دادگاه عالی ورزش از ما مدارک خواست. می دانید ما باید مدارک برانکو و دستیارانش را باید در 6 نسخه کپی می کردیم. به همین دلیل لایحه ما 1300 صفحه شد. 

سرپرست پرسپولیس توضیح داد: باید مدارکی مانند اصل قرارداد، فیش های واریزی و رسیدهای پرداخت را برای CAS می فرستادیم. قدردان زحمات برانکو هستیم و می خواهیم درخواست دیگری برای وی بفرستیم تا در یک جدول زمانی مشخص، بدهی برانکو و دستیارانش را پرداخت کنیم.

رسول پناه افزود: پرسپولیس منابع درآمدی پایدار و خوبی دارد. مطالباتی هم از فیفا داریم و سعی می کنیم پول برانکو و 4 عزیز دیگر را با توافقی نسبی پرداخت کنیم.

وی درباره وضعیت هیات مدیره پرسپولیس عنوان کرد: این بحث به حوزه وزارت ورزش بازمی گردد. من هم مانند یحیی گل محمدی نسبت به معرفی نشدن اعضای هیئت مدیره گلایه دارم و منتظریم این اتفاق رخ بدهد. حتی قبل از اینکه سرمربی تیم چنین حرفی بزند، خودم هم پیشنهاد دادم تا تکلیف هیات مدیره مشخص شود.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: باید نکته ای را برای هواداران شفاف سازی کنم. مشکل بزرگ تیم این بود که اعتبار حکم ذی حساب در تاریخ 31 خرداد تمام شد و پس از آن از باشگاه رفت. جا به جایی ذی حساب موضوعی نیست که من بتوانم انجام بدهم؛ بلکه باید فردی از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی تایید و به باشگاه معرفی شود. تاکنون این پروسه ادامه دارد.

رسول پناه تصریح کرد: برای پرداخت چک به بازیکنان و کادر فنی باید امضای ذی حساب و مدیرعامل پای چک باشد. دلیل پرداخت نشدن حقوق پرسنل هم همین بود. پول در حساب بود و باید صبر می کردیم پس از پرداخت ذی حساب، پول آنها را پرداخت کنیم. به نوعی این مشکل اکنون رفع شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم پرسپولیس علیرضا بیرانوند مهدی رسول پناه یحیی گل محمدی رسول پناه ذی حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ برتر به روزهای پایانی بیست و سومین دوره خود نزدیک است و در این بین باز هم مربیان خارجی تازه واردی حضور در فوتبال ایران را تجربه کردند.

در لیگ نوزدهم بود که قانون منع استفاده از بازیکنان و مربیان خارجی توسط هیئت رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ تصویب شد و برای مدتی لیگ برتر را تحت الشعاع خود قرار داد. در آن مقطع کالدرون و برخی مربیان خارجی دیگر راهی جز پایان همکاری پیدا نکردند، اما پس از چند ماه رفته رفته داستان به روال گذشته خود برگشت. 

در همین راستا وقتی لیگ برتر در دوره بیست و سوم آغاز شد، مارینوس اوزونیدیس یونانی تنها خارجی تازه وارد به لیگ برتر بود و در ادامه ایگناسیو مارتینز در فولاد جانشین منصوریان شد و آلکارس اسپانیایی هم در نساجی مازندران جانشین مهدی رحمتی. این در حالی بود که ژوزه مورایس و پاکو خمس نیز حضورشان را با عملکردی که در فصل گذشته با تراکتور و سپاهان ارائه کرده بودند، تمدید کردند، اما حالا در فاصله 5 هفته مانده تا پایان مسابقات یکی از آنها راه جدایی در پیش گرفته است.

در طول تاریخ اما آلکارس اسپانیایی که خیلی نتوانست در فوتبال ایران دوام بیاورد، شصت و دومین مربی خارجی حاضر در فوتبال ایران بوده که سهمیه اسپانیا را پس از ایگناسو مارتینز سرمربی سابق فولاد خوزستان به عدد دو رساند. 

میروسلاو بلاژویچ کروات، تونی اولیویرای پرتغالی، وینفرد شفر آلمانی، مانوئل ژوزه پرتغالی، جان توشاک ولزی، مصطفی دنیزلی ترکیه‌ای، قربان بردیف روس، تومباکوویچ یوگوسلاو، برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار کروات، ژرژ لینکنز بلژیکی، ژوزه مورایس پرتغالی (آنگولایی) و برخی نام‌های دیگر را می‌توان در میان نام‌های بزرگ و پرافتخاری قرار داد که به لیگ برتر فوتبال ایران پیوسته‌اند. جالب اینکه به جز مربیات کروات هیچ‌کدامشان حداقل در کسب قهرمنی لیگ برتر موفق نبوده‌اند! 

از سوی دیگر مربیان کروات نظیر پوکله‌کوویچ، زلاتکو کرانچار، اسکوچیچ، فرانچیچ، برانکو، بوناچیچ و ... به شدت حضورشان در فوتبال ایران با توجه به شباهت‌های فرهنگی با 20 مربی بیشترین بوده و به موفقیت‌های قابل توجهی هم دست پیدا کرده‌‌اند.

آخرین مربی خارجی قهرمان لیگ برتر نیز کروات بوده و برانکو ایوانکوویچ در پایان لیگ هجدهم برای سومین مرتبه با پرسپولیس جشن قهرمانی گرفت. طی 4 سال اخیر هم سه مرتبه یحیی گل‌محمدی و یک مرتبه فرهاد مجیدی موفق به کسب قهرمانی شده‌اند. پیش از برانکو ایوانکوویچ هم آخرین مربی خارجی لیگ برتر فوتبال ایران که موفق به قهرمانی شده، کرانچار بوده که با سپاهان در لیگ یازدهم موفق به کسب افتخار شده و پیش از این مربی کروات نیز فرانچیچ با فولاد خوزستان موفق به رقم زدن این مهم شده است. پیش از فرانچیچ هم به پوکله‌کوویچ دیگر مربی کروات می‌رسیم که دو مرتبه با پرسپولیس موفق به کسب قهرمانی شده است.

در دوران قبل از انقلاب هم آلن راجرز انگلیسی و رایکوف صرب در لیگ برتر به قهرمانی با استقلال و پرسپولیس نائل شده‌اند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برخی کشورها نظیر آرژانتین، بلژیک، هلند، یونان، ارمنستان، ولز و ترکمنستان طی 23 دوره لیگ برتر فقط یک نماینده به عنوان مربی در فوتبال ایران داشته‌اند.

به نظر شما شصت و سومین مربی خارجی لیگ برتر سر از کدام تیم درمی‌آورد؟

دیگر خبرها

  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ