Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@21:48:45 GMT

خداحافظی نیکی کریمی و امین حیایی با «آقازاده»

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۰۸۲

خداحافظی نیکی کریمی و امین حیایی با «آقازاده»

به گزارش افکارنیوز،

«آقازاده» اولین سریالی بود که تصویربرداری آن با شیوع کرونا در اواخر اسفندماه برای حفظ سلامت عوامل متوقف و سرانجام از ۳۰ اردیبهشت از سر گرفته شد.

اخبار چهره ها - در این مدت عوامل با تمهیدات ویژه، در نظر گرفتن موارد بهداشتی و گرفتن تست‌های دوره‌ای برای اطمینان از سلامت گروه کار را جلو بردند و حالا در آخرین روزهای ضبط سریال، بازی نیکی کریمی، امیر آقایی و امین حیایی مقابل دوربین به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۲ قسمت از « آقازاده » با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

بازیگران «آقازاده» عبارتند از:

امین تارخ، امیر آقایی ، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی ، لعیا زنگنه، سینا مهراد ، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، احسان امانی، مجید اسماعیلی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی ، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی و با معرفی پردیس پورعابدینی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آقازاده امیر آقایی ثریا قاسمی سینا مهراد امین حیایی نیکی کریمی جمشید هاشم پور نیکی کریمی آقازاده امین حیایی امیر آقایی سریال نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

ترکیب هوادار به شرح زیر است:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و کریم اسلامی

دیگر خبرها

  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند