Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران از عدم استقرار و راه اندازی واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چالدران انتقاد کرد.

حسن محمد زاده عصر دیروز ۲۰ تیرماه بهمراه نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی چالدران که باهدف بررسی مسائل و مشکلات موجود ترتیب یافت، با اشاره به اینکه شهرک صنعتی چالدران در سال ۸۵ در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار با برخی زیرساختهای مقدماتی ایجاد شده است، افزود: متاسفانه با گذشت ۱۴ سال از زمان ایجاد آن تاکنون هیچ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک راه اندازی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود اختلاف بین اشخاص و شرکت شهرکهای صنعتی استان در تملک زمین شهرک را از جمله عامل اصلی عدم استقرار این شهرک عنوان کرد و گفت: بعد از پیگیریهای لازم از سوی مسئولین وقت از این میزان وسعت شهرک صنعتی فقط ۳۰ هکتار آن به صورت پراکنده رفع مشکل شده است.
 
فرماندار چالدران با اشاره به اینکه در طول سال گذشته و امسال تقاضای راه اندازی واحدهای تولیدی در این شهرستان از سوی سرمایه گذران بخش خصوصی صورت گرفته است، افزود: به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله عدم تملک مابقی زمین از سوی شهرک صنعتی استان امکان تحویل زمین برای سرمایه گذاران در این شهرک وجود ندارد.

محمد زاده در ادامه ابراز امیدواری کرد، با رفع مشکلات موجود می توان با راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک زمینه اشتغال بسیاری از افراد جویای کار را در این شهرستان فراهم کرد.

محمد علیپور، نماینده مردم شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه پیگیریهای لازم در خصوص رفع  مشکلات شهرک صنعتی چالدران با جدیت بیشتر در سطح استانی و کشوری انجام خواهد شد، افزود: امید می رود با رفع مشکلات بتوانیم شاهد راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جهش تولید در چالدران باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه چالدران با داشتن ظرفیت و پتانسیل های خاص قابلیت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف را دارد، افزود: وجود چنین مشکلاتی باعث شده شهرستان چالدران بویژه در بخش صنعت در رتبه پائین استانی قرار گیرد.

انتهای پیام


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرك صنعتي چالدران شهرک صنعتی چالدران تولیدی و صنعتی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد