Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ منطقه خیابان کارگر کاشان با بی‌مهری‌های مختلفی رو‌به‌رو‌ست در حالی که ۱۴ هزار خانوار در این منطقه زندگی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، منطقه خیابان کارگر شهرستان کاشان با 14 هزار خانوار با بی‌مهری مسئولان مواجه شده است و از این رو با مشکلات متعددی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش فتاح به حاشیه نشینی در چابهار: بی‌تفاوت شده‌ایم/آقای فرماندار ساکت ننشینید+عکسرسیدگی به مشکلات مناطق حاشیه نشین لرستان؛ با عوامل تیراندازی‌ها به شدت برخورد می‌شودرکود در بازار مسکن اصفهان / قیمت‌های نجومی که مردم را به حاشیه نشینی ترغیب می‌کند / جولان دلالان در بازار آشفته مسکن

پیگیری ساکنان این منطقه حاشیه‌نشین در کاشان تاکنون راه به جایی نداشته است و مشکلات آنان همچنان پابرجاست و از این رو توجه بیشتر مسئولان به این منطقه را می‌طلبد.

انتهای پیام/801/ش

R7760/P/S6,1369/CT16 بیشتر بخوانید... حضرتی:دولت برای حاشیه نشین ها و بیکار شده ها تدبیری داشته باشد ویلا‌های غیرمجاز عامل رشد حاشیه نشینی در استان آذربایجان غربی است پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ جابه‌جایی حاشیه نشین‌های بهبهان پس از ۱۵ سال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاشیه نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟

به گزارش همشهری آنلاین «خط حزب الله» هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه‌ی نامه‌ی یکی از مسئولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

به گزارش «خط حزب‌الله»، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه این نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود.

«بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزیها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

کد خبر 848962 برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور