Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، BMW i8 یک ماشین اسپرت پلاگین هیبریدی است که توسط شرکت BMW ساخته شده است. i8 بخشی از ناوگان برق BMW است و تحت نام تجاری زیرنویس BMW i به بازار عرضه می‌شود.

نسخه تولیدی BMW i8 در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۳ رونمایی و در ژوئن سال ۲۰۱۴ در آلمان عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحویل به مشتریان خرده فروشی در ایالات متحده در اوت ۲۰۱۴ آغاز شد. یک نوع واترستر در ماه مه سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. تولید در ژوئن سال ۲۰۲۰ به پایان رسید.

BMW i8، از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت (۶۲ مایل در ساعت) در ۴.۴ ثانیه شتاب می‌یابد و دارای حداکثر سرعت محدود الکترونیکی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت (۱۵۵ مایل در ساعت) است. مدل سال i8 ۲۰۱۵ دارای یک باتری لیتیوم یون ۷.۱ کیلووات ساعت است که ۳۷ کیلومتر (۲۳ مایل) تحت چرخه رانندگی جدید اروپا را تحویل می‌دهد.

این خودرو دارای ۲ نوع Roadster و Coupé است. ظرفیت باتری هر ۲ BMW i۸ Roadster و i8 Coupé در سال ۲۰۱۸ به ۱۱.۶ کیلو وات ساعت افزایش یافته است و این امکان را فراهم می‌کند که برد الکتریکی NEDC برای ۵۵ کیلومتر (۳۴ مایل) برای کوپه و ۵۳ کیلومتر (۳۳ مایل) برای رودخانه افزایش یابد.

کوپه BMW i8 دارای راندمان سوخت ۲.۱ L / ۱۰۰ km (۱۳۴.۵ mpg ‑ imp؛ ۱۱۲.۰ mpg ‑ US) در آزمایش NEDC با انتشار کربن ۴۹ گرم در کیلومتر است. EPA میزان مصرف سوخت ترکیبی i8 را در ۷۶ MPGe (معادل ۳.۱ لیتر بنزین / ۱۰۰ کیلومتر؛ معادل بنزین ۹۱ مگاپاسکال-بنزین) و ۲۹ مایل در هر گالن (۶.۷L / ۱۰۰ کیلومتر) هنگام کار در حالت بنزین خالص عنوان کرد.

تا مارس ۲۰۲۰، فروش جهانی انواع مختلفی به بیش از ۲۰ هزار واحد رسید و BMW i8 را به عنوان بهترین خودروی پلاگین برقی اسپرت در جهان به فروش رساند و بیش از فروش کلیه رقبا در بخش خود با هم ترکیب کرد.

BMW i8 دارای در‌های پروانه‌ای، صفحه نمایش سر بالا، دوربین‌های دید عقب و سر و صدای موتور تا حدی نادرست است. تولید سری وسایل نقلیه مشتری در آوریل ۲۰۱۴ آغاز شد. موتور دو سرعته برقی توسط GKN تولید و تولید می‌شود. این اولین اتومبیل تولیدی با چراغ‌های لیزری بود و بیشتر از چراغ‌های LED می‌رسید.

i8 دارای وزن وسیله نقلیه ۱، ۴۸۵ کیلوگرم (۳، ۲۷۴ پوند وزن) و وزن ضریب DIN) و ضریب درگ پایین (Cd) ۰.۲۶ است. در حالت تمام الکتریکی BMW i8 دارای حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت (۷۵ مایل در ساعت) است.

در حالت اسپرت i8 در ۲.۶ ثانیه شتاب متوسط ​​را از ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت (۵۰ تا ۷۵ مایل در ساعت) تحویل می‌دهد. حداکثر سرعت کنترل شده الکترونیکی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت (۱۵۵ مایل در ساعت) است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بررسی خودرو معرفی خودرو کیلومتر در ساعت مایل در ساعت i8 دارای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از آغاز نخستین طرح فروش خودروهای برقی و هیبریدی وارداتی از عصر یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودروهای وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • چطور باتری های لیتیومی صنعت خودرو را دگرگون کردند
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز