Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنگام حرکت از طریق گوگل مپس، چراغ راهنمایی یکی از بزرگترین ناشناخته‌ها است. اما اگر این نقشه بتواند چراغ قرمز‌ها را نشان بدهد می‌تواند حتی از تصادف‌ها نیز پیشگیری کند.
به نظر می‌رسد که گوگل خطر احتمالی را در چهارراه‌های پیچیده تشخیص داده و می‌خواهد به مردم کمک کند بهتر در خیابان‌های ناشناخته حرکت کنند، زیرا این شرکت در تلاش است تا اطلاعات چراغ راهنمایی را در مپس اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر چراغ راهنمایی فقط برای تعداد معدودی از افراد در نمای معمولی مپس و در هنگام پیمایش نشان داده می‌شود. برای هر چهارراه با چراغ راهنمایی، یک نماد کوچک دریافت می‌کنید که به همان اندازه روی نقشه نشان داده شده است.


وقتی در حال مرور هستید، این نماد‌ها معمولاً برای ریزگرد‌ها خیلی کوچک هستند، زیرا اکثر رانندگان هنگام رانندگی چشم خود را رو به جاده نگه داشته و در تلاش نیستند تا آنچه را که در صفحه‌های تلفن خود مشاهده می‌کنید رمزگشایی کنند. علاوه بر نشانگر‌های بصری، در هنگام پیمایش هیچ نشانه صوتی ارائه نمی‌شود، اما از آنجا که ظاهراً ادغام چراغ راهنمایی در مرحله اولیه است، امیدواریم که بعداً به نتیجه برسد.
هنوز اطلاعات دقیقی درباره این ویژگی جدید نداریم، اما امیدواریم که این نسخه جدید و ویژگی‌های نمایش چراغ راهنمایی مفید باشد./انتخاب

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوگل گوگل مپس اندروید چراغ راهنمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است