Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:22:42 GMT

پرتابگر ملی پوش به شایعات پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۴۴۸

پرتابگر ملی پوش به شایعات پایان داد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون دوومیدانی، حسین رسولی پرتابگر کشورمان بعد از کش و قوس‌های فراوان با تدابیر فدراسیون دو و میدانی با پرواز مستقیم از بلاروس به کشورمان بازگشت.

رسولی و بهنام شیری زمستان سال گذشته (۱۳۹۸) برای انجام تمرینات آماده سازی و به منظور کسب سهمیه المپیک عازم کشور بلاروس شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اردوی آماده سازی قرار بود که ۳ ماه طول بکشد، اما شیوع ویروس کرونا موجب شد تا این ۲ قهرمان خوب کشورمان مدتی بعد از پایان اردو نیز به دلیل لغو مداوم پرواز‌ها و تعطیلی گسترده در کشور‌های مختلف در بلاروس بمانند. فدراسیون دوومیدانی از طریق فدراسیون دوومیدانی بلاروس نسبت به تمدید مجدد روادید و بیمه آن‌ها اقدام کرد و نیز توصیه‌های لازم به منظور سلامتی و ادامه تمرینات براساس مراقبت‌های بهداشتی صورت پذیرفت.

سرانجام در تاریخ ۱۱خرداد ماه بهنام شیری با اولین پرواز بعد از دوران شیوع ویروس کرونا به کشور بازگشت، اما رسولی اعلام کرد به دلیل ازدواج در بلاروس فعلا شرایط بازگشت به کشور را ندارد.

پس از آن بود که فدراسیون دوومیدانی با هماهنگی سفارت ایران در بلاروس وارد عمل شد و در این مدت تمام تلاش خود را برای اینکه هم ورزشکار خوب کشورمان با مشکلی در بلاروس مو‌اجه نشود و هم اینکه شرایط بازگشت او را به کشور فراهم کند به کار گرفت.

در نهایت حسین رسولی هم بعد از مدتی به ایران بازگشت تا به شایعات پایان بدهد.  

بیشتر بخوانید

تکاپوی فدراسیون دو و میدانی برای حل مشکل پرتابگران

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی حسین رسولی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان

امتداد - نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه طی روزهای اخیر موجب بازگشت آرامش به بازار ارز شد؛ عدم وجود خریدار در بازار موجب ادامه روند نزولی قیمتها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، همزمان با نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه و دنیا و همچنین با کاهش تنش های سیاسی در منطقه سیرنزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد.

قیمت دلار صبح روزی که پاسخ محکم ایران به اسرائیل داده شد، تا  ۷۰ هزار تومان بالا رفته بود ولی بعد از مشخص شدن ابعاد ماجرا و اثبات اقتدار نظامی کشورمان، جو بازار ارز کاملا برخلاف روزهای قبل شد. جو منفی که قبل از پاسخ ایران به اسرائیل در بازار حاکم بود باعث افزایش شدید قیمت ها در بازار طلا و ارز شده بود.

اما بعد از پاسخ محکم ایران ورق در بازار داخلی نیز بازگشت و جو بازارها مثبت شد. این موضوع بعد از مشخص شدن ضعف و ناتوانی اسرائیل  در اصفهان بازهم تقویت شد.

ادامه سیر نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز باعث شده تا قیمت دلار از ساعتی قبل به کانال ۶۳ هزار تومان بازگردد. قیمت سکه نیز هم اکنون به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشته است.

فعالان بازار می گویند از دقایقی قبل اکثریت افراد حاضر در بازار فروشنده شدند و سعی دارند در همین قیمت ها طلا و ارز خود را به ریال تبدیل کنند. اما نکته مهم اینجاست که خریداری در این ساعت ها در بازار وجود ندارد و همه منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند.

به گفته کارشناسان اقتصادی، طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت شاهد اُفت تقاضای ارزی در بازار بوده‌ایم و به نوعی فشار‌ روی قیمت دلار نیز کمتر می‌شود؛ بنابراین چنانچه شوکی خارجی به کشور تحمیل نشود، شاهد ایجاد یک ثبات در بازار خواهیم بود.  

تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی