Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان تجهیزات تهویه مطبوع مورد نیاز برای بخش‌های کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تأمین شد.

به دستور رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان، تجهیزات تهویه مطبوع مورد نیاز برای بخش‌های کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تأمین شد.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان روز گذشته (۲۰ تیرماه) در حاشیه تحویل دهی این تجهیزات، گفت: برای تسهیل در روند مراقبت از بیماران مبتلابه کرونا توسط کادر درمانی، تعداد ۲۷ عدد کولر اسپلیت و ایستاده برای نصب و ایجاد تهویه مطبوع در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صالحی افزود: این کولرها برای اجرای دستورالعمل پیگیری حقوق عامه و همچنین ضرورت انجام اقدامات لازم با هدف تسهیل در مراقبت از بیماران مبتلابه کرونا و روند خدمت‌رسانی توسط کادر درمانی استان، با هماهنگی دستگاه‌های متولی و مراجع قانونی سریعاً برای تأمین تجهیزات تهویه مطبوع مورد نیاز برای بخش‌های کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس از طرق مقتضی اقدام و تدابیر لازم را اتخاذ شود.

وی با اشاره به حالت اضطرار به وجود آمده ناشی از گرمای شدید هوا در هرمزگان، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواستار فراهم کردن امکانات برای ایجاد تهویه مطبوع در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس شده بود.

به گزارش ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان هم طی پیامی از دستگاه قضایی استان هرمزگان برای تأمین تجهیزات تهویه مطبوع برای سهولت در روند مراقبت از بیماران کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و حمایت و پشتیبانی از کادر درمانی استان تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس تجهیزات تهویه مطبوع استان هرمزگان درمانی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی