Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:18:20 GMT

97 کرونایی در لیگ فوتبال عربستان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۸۲۲

97 کرونایی در لیگ فوتبال عربستان

طبق اعلام فدراسیون فوتبال عربستان در لیگ برتر این کشور ۹۷ مورد ابتلای به کرونا به ثبت رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از الریاضیه، عربستان در بین کشورهای عربی بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را دارد. ویروس در عربستان هنوز مهار نشده است و شمار مبتلایان و قربانیان در حال افزایش است.

لیگ عربستان هم چند ماهی است که به خاطر کرونا تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که طبق اعلام فدراسیون فوتبال عربستان ادامه لیگ این کشور در ۴ آگوست برگزار شود.

فدراسیون فوتبال عربستان قبل از برگزاری ادامه بازی‌ها از همه باشگاه‌ها تست کرونا گرفت.

در بیانیه فدراسیون فوتبال این کشور آمده است: از اعضای ۱۶ باشگاه تست کرونا گرفته شد. ۱۳۵۱ مورد تست کرونا از بازیکنان، مربیان و اعضای باشگاه گرفته شد که در نتیجه آن ۹۷ مورد ابتلاء به کرونا به ثبت رسید که ۵۰ مورد آنها بازیکن بودند و ۴۷ مورد هم از کادر فنی و کارمندان باشگاه بود.

فدراسیون فوتبال عربستان همچنین اعلام کرد که ۲۵ مورد ابتلاء به کرونا در لیگ دسته یک این کشور هم شناسایی شد.

در لیگ عربستان الهلال با ۵۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و النصر هم با ۴۵ امتیاز در رده دوم است این درحالی است که تا پایان لیگ ۸ هفته دیگر باقی مانده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 433012

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس عربستان عربستان سعودی ورزش جهان فوتبال جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون فوتبال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند