Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

یک کارشناس فناوری اطلاعات: برای بهره مندی از خدمات اینترنت نسل پنجم، بازار تلفن همراه به سمت عرضه گوشی هایی که این نوع خدمات را پشتیبانی کنند، خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای آرش کریم خانی افزود: نسل پنج اینترنت همراه در عمل هم سرعت بهتری دارد و هم باثبات تر است.
این کارشناس گفت: سرعت تاخیر در اینترنت نسل 5 بهینه سازی شده است و در مجموعه ای از خدمات مانند نشست های تصویری، جراحی از راه دور ، اینترنت اشیاء و هر آنچه به اینترنت باثبات نیاز دارد، قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی گفت: مانند اینترنت نسل چهارم، برای اینترنت نسل پنجم هم از گوشی هایی باید استفاده کرد که بتوانند از این نوع اینترنت پشتیابی کنند و بازار تلفن همراه به این سمت خواهد رفت./ آریا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اینترنت نسل 5 فضای مجازی گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛فرماندار بویین میاندشت با اشاره به اینکه پوشش اینترنت وتلفن همراه در روستا‌های حاشیه محور‌های مواصلاتی شهرستان بویژه روستا‌هایی درنواحی کوهستانی قرار گرفته بودند نامطلوب بود گفت:در راستای حل مشکل و پاسخ به مطالبه دوساله مردم، پیگیری مشکل در دستور کار قرار گرفت وخوشبختانه در بسیاری از روستا‌ها با ساخت ایستگاه مخابراتی معضل برطرف شد.
رضاعلی معصومی افزود:ایستگاه مخابراتی احمد آباد –جوزار یکی از مهمترین ایستگاه‌های مخابراتی است که در مرتفع‌ترین نقطه ازگردنه احمدآباد (واقع در مسیر بویین میاندشت به خوانسار) در حال ساخت می‌باشدکه با راه اندازی آن پوشش تلفن همراه و اینترنت برای روستا‌هایی که در نقاط ناهموار و کوهستانی واقع شده اند، مطلوب‌تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه این ایستگاه از شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار، فریدن وبویین میاندشت سیگنال دریافت می‌کنداضافه کرد:با توجه به اینکه ساخت مسیر دسترسی ایستگاه بسیارسخت و طولانی است، میزان هزینه ساخت ایستگاه بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت