Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@06:19:11 GMT

آمازون: تیک تاک را پاک کنید!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۹۹۴

آمازون: تیک تاک را پاک کنید!

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، بزرگ ترین خرده فروشی جهان از کارکنان خود خواسته است با توجه به ریسک های امنیتی موجود، از امروز این اپلیکیشن را از گوشی‌های خود حذف کنند. آمازون اجازه اجرای اپلیکیشن تیک تاک روی گوشی هایی که به سرویس ایمیل این شرکت دسترسی دارند را نخواهد داد.  

در هفته های اخیر اپلیکیشن تیک تاک با محدودیت های جدیدی مواجه شده است: دولت هند در تصمیمی عجیب و بی سابقه فعالیت شمار زیادی از اپلیکیشن های چینی در این کشور را ممنوع اعلام کرد که در بین آن ها نام تیک تاک و وی چت نیز دیده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین با تصمیم مدیران تیک تاک، این اپلیکیشن فعالیت های خود را به طور موقت در هنگ کنگ با توجه به تصویب قانون جنجالی امنیت ملی هنگ کنگ به حال تعلیق درآورد.  

پیش از این تصمیم شرکت آمازون، مایک پمپو- وزیر خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفته بود فعالیت تیک تاک در آمریکا احتمالا ممنوع اعلام خواهد شد هر چند که قرار نیست چیزی تا پیش از تصمیم رئیس جمهور (ترامپ) اجرایی شود.

منبع: الف

کلیدواژه: تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم

یولیان ناگلزمان به صحبت‌های مکس ابرل واکنش نشان داده است

طرفداری | در حالی که یولیان ناگلزمان گزینه اول و اصلی بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه بود اما در نهایت تصمیم گرفت تا پایان جام جهانی 2026، قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کند.

پس از این تصمیم، مکس ابرل عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ اعلام کرد یولیان ناگلزمان هنوز به خاطر نحوه جدایی‌اش از این باشگاه، بسیار ناراحت است و یکی از دلایل رد پیشنهادشان توسط او نیز همین مورد بوده است. به نقل از اسکای، حال ناگلزمان به این صحبت‌های ابرل پاسخ داده و آن را نادرست دانسته است. او گفت:

نه؛ وقتی یک مربی حرفه‌ای شدم، برایم واضح بود که زمانی اخراج خواهم شد. شما باید با این کنار بیایید. البته طبیعی است که افراد ترجیح‌شان چیز دیگری است اما این برای من یک زخم عمیق در بر نداشت. تصمیم به سود فدراسیون فوتبال آلمان بود و رودی فولر حامی مهمی برای من است. او برای من جنگید و مدام با من تماس می‌گرفت. او برای کل کادر فنی مانند یک پدر است.

بیش‌تر بخوانید: مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند

ناگلزمان در ادامه افزود: 

من فقط از بایرن مونیخ و DFB پیشنهاد نداشتیم و چندین باشگاه دیگر هم علاقه‌منتد بود. با این حال همیشه حس خوبی نسبت به تیم ملی داشتم و همیشه یکی از مقاصد مورد علاقه مند بود. با این حال وظیفه من این است تکلیف چیزهای دیگری را مشخص کنیم، انکه چه چیزی برای من، برای خانواده و برای دو سال آینده مناسب است. البته در یک باشگاه درآمد بیش‌تری دارد اما این انگیزه‌ای برای من نیست و اگر بود، به احتمال زیاد زودتر از این‌ها به یک باشگاه رفته بودم. 

ناگلزمان درباره اینکه ممکن است روزی به بایرن بازگردد، گفت: 

شما در فوتبال نمی‌توانید هیچ چیزی را رد کنید.

پس از رد پیشنهاد بایرن توسط ناگلزمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به گزینه اصلی باواریایی‌ها شده و انتظار می‌رود سرمربی بعدی این باشگاه باشد.  

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک