Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت:محور اصلی مرزبانان نیروی انتظامی در مرزها،شناسایی دست‌های پنهان و ریشه‌ای در بحث قاچاق کالا، سوخت ، سلاح ، مهمات و مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق است.

به گزارش ایسنا سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان ستادی مرزبانی در استان خوزستان اظهارکرد: در بازدید از مرزهای استان، روحیه انقلابی ، جهادی و دفاع مقدس در مرزبانان به‌خوبی دیده می‌شد و این تلاش مرزبانان، موجب افزایش اقتدار نیروی انتظامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت مرزهای استان خوزستان گفت: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات پیچیده که دست مایه معاندان و مخالفان نظام مقدس ایران اسلامی است روبه رو است و همانند دوران جنگ تحمیلی، رد پای استکبار و بیگانگان آشکار است.

گودرزی تصریح کرد: در حوزه دفاعی، امنیتی یگان‌های مرزی از هماهنگی مطلوبی برخوردار هستند که انتظار می‌رود با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها از ظرفیت‌های آنان در برقراری امنیت بهتر در مرزها استفاده شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر شعار سال (جهش تولید) گفت: محور اصلی فعالیت مرزبانان نیروی انتظامی در مرزها،شناسایی دست‌های پنهان و ریشه ای در بحث قاچاق کالا، سوخت ، سلاح ، مهمات و مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق می باشد.

وی با اشاره به سیل اخیر در استان خوزستان اظهارکرد: مرزبانان استان خوزستان با بهره‌گیری از نیروی‌های مجرب و جوان موفق شدند امنیت مطلوبی را در مرزها برقرار کنند که این نشان از اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در استان دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس  فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر شبکه‌های اجتماعی و فعالیت معاندین در فضای مجازی خاطرنشان کرد:امروز مهمتر از فضای حقیقی، فضای مجازی در کشور است که باید در شبکه‌های اجتماعی هم پیشگام باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا قاچاق مرز استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ  یدالله دهقان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان  با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی پلیسی یک انبار نگهداری مواد غذایی قاچاق در شهرستان بیرجند را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه  مأموران پس از صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند، افزود:  در بازرسی از انبار، مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم