Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: نخستین بازار اینترنتی با هدف حفظ فاصله گذاری اجتماعی و خرید آسان‌تر شهروندان در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

به گزارش قدس آنلاین، علی کیانی اظهار کرد: این بازار اینترنتی عرضه محصولات به آدرس www.Haftnegar.com راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا، یکی از برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، تشویق واحدهای صنفی به سوی فروش اینترنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رییس اتاق اصناف سبزوار با بیان اینکه برابر قانون نظام صنفی هرگونه فعالیت اقتصادی ملزم به دریافت پروانه کسب است گفت: هدف از راه‌اندازی این بازار اینترنتی ترویج فرهنگ خرید و فروش اینترنتی و اختصاص سود این خرید به کسب و کارهای بومی است.
وی افزود: همچنین آماده سازی بستر فروش آنلاین مشاعل سنتی و صنایع دستی بومی، امکان خرید آسان، سریع و مطمئن و تبلیغات موثر، گسترده و ارزان قیمت از مزایای این بازار اینترنتی است.
منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازار اینترنتی سبزوار بازار اینترنتی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند