Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-زمان برگزاری جشنواره فیلم پام اسپرینگز که رویداد مهمی برای فیلم‌ها در رسیدن به نامزدی اسکار است، تغییر کرد.

تاریخ برگزاری سی و دومین دوره جشنواره بین المللی پام اسپرینگز به دلیل شرایط ادامه دار همه گیری کرونا عقب افتاد.

پیش از این قرار بود دوره ۲۰۲۱ این رویداد، از هفتم ماه ژانویه کار خود را آغاز کند و تا هجدهم ژانویه ادامه داشته باشد، با تغییر اعلام شده،تاریخ‌های جدید ۲۴ فوریه تا ۸ مارس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره روز جمعه اعلام کرد که این تغییر برای اطمینان از سلامت و امنیت کسانی صورت گرفته که در این فستیوال شرکت خواهند کرد.

بخش جوایز گلیتزی این جشنواره که رویدادی مهم برای فیلم‌ها برای حضور در جوایز اسکار است نیز از هفتم ژانویه به ۲۵ فوریه موکول شده است.

این تصمیم به دلیل تعویق جوایز اسکار قابل پیش بینی بود. پیش از این تاریخ‌های برگزاری جوایز انجمن بازیگران، جوایز انتخاب منتقدان و دیگر رویداد‌های مربوط به هالیوود، به دلیل شیوع کووید ۱۹ دچار تغییر شده بودند.

ثبت فیلم در این جشنواره از اول ماه آگوست آغاز و فروش صندلی نیز از ماه اکتبر شروع می‌شود. در دوره گذشته مدعیان جوایزی مثل سینتیا اریوو، آنتونیو باندراس، شارلیز ترون، رنی زلوگر، واکین فینیکس، لورا درن و آدام درایور حضور پیدا کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • دانشمندان جد گاو و گوزن‌ و خوک را یافتند
  • این موجود، جد گاوها و گوزن‌هاست